دوست عزیز به وبلاگ حقیقت ایمان خوش آمدید
امید است که از مطالب موجود در این وبلاگ استفاده بهینه نموده و با نظرات خویش ما را در جهت پیشبرد هر چه بهتر آن یاری نمایید.
این وبلاگ از تمامی مطالب مفید و سودمند شما استقبال میکند. لطفا مطالب خود را به آدرس ایمیل زیر برای ما ارسال نمایید:

hamid.ma66@yahoo.com
۱۳۸۹ مرداد ۱۹, سه‌شنبه
رژيم شيعة غالي ايران، در طي سي سال گذشته بر مبناي طبيعت غاليانه و افراطي خود، منشاي بسياري از رذالتها و مفاسد هم در داخل كشور خود و هم در سطح جهان بوده است، اما اين رژيم موذي، كوشيده است كه بسيار زيركانه از زير بار بسياري از مسئوليتهاي و جرايم سنگيني كه مرتكب شده است در برود و از خود رد پاي برجسته چنان كه بايد بر جاي نگذارد .
از همه بيشتر جنايات رژيم غالي خميني، كشور هاي اسلامي و مخصوصا كشور هاي همسايه را در بر گرفته است و اين رژيم سفاك و خون آشام، موجب گشته است كه نا بسامانيهاي فراواني از نظر امنيتي و اجتماعي در كشور هاي اسلامي و خصوصا كشور هاي همساية آن از جمله افغانستان به وجود آيد.
اگر از جنايات و دخالتهاي مستقيم ايران در امور داخلي عراق بگذريم و آن همه فسادي كه در عراق اين رژيم پست در قسمت كشتن علماي اهل سنت و از ميان بردن انديشمندان عراقي و پارچه پارچه كردن سرزمين متحد عراق ، به همكاري انگليستان و امريكا انجام داده است بگذريم و فقط كشور افغانستان را در نظر بگيريم مي بينيم كه در اين جا نيز دست پليد صفويان ايراني، تخمهاي فساد زيادي را در سطوح مختلف جامعة ما كاشته است كه قسمتي از اين دانه هاي شيطاني اكنون سر برآورده و نمونه هاي آن را در هر كجاي اين مرز و بوم به راحتي مشاهده كرده ميتوانيم.
يكي از زمينه هاي دخالت مستقيم رژيم ايران در افغانستان فساد افگني در موارد مذهبي است كه با كار فرهنگي ايران و عوامل شروري كه به عنوان دست پروردگان شان از افغانها در داخل دخمه هاي مدارس و حوزه هاي قم و ... تربيت شده و به كشور ما صادر شده اند، از ساليان دراز فضاي افغانستان را تيره و مكدر ساخته است . رژيم ايران هم اكنون به صورت مستقيم در بخش هاي مختلف فرهنگي و اكادميك در افغانستان فعاليت بي حد و حصري دارد صدها مكتب و و اخيرا دانشگاه و حوزه هاي علميه را در كشور ما براي نفاق افگني ايجاد كرده است ، ده ها شبكه تلويزيوني و ساير رسانه ها را يا ايجاد و يا در اختيار خود قرار داده كه يكسر اباطيل و خرافات شيعه را پخش و نشر ميكنند، ده ها مركز فرهنگي را تحت نامهاي مختلف در كشور جا بجا كرده كه توسط آن كتب و مجلات شيعي را ميان مردم پخش ميكنند، و حتي جالبتر از همه تا سطح وزارت هاي چون تحصيلات عالي و ديگر وزارت هاي كليدي و زير مجموعه هاي آن عناصر خود فروختة خود را جا بجا كرده و به شدت در حال جابجايي ديگر عوامل نفوذي خود تحت نام متخصص و غيره است و همچنين صدها هزار خانه مسكوني و صدها هزار جريب زمين را در ولايات مختلف و مهم كشور براي شيعيان مخصوصا هزاره ها صفحات مركزي خريداري كرده و در صدد برهم زدن تركيب جمعيتي شهر هاي مهم كشور به نفع نوكران خود است.
هم اكنون فضاي رسانه اي در افغانستان، در اختيار رژيم ايران است و وقتي كوچكترين صدايي به نشانه اعتراض به اين سياستهاي خصمانه و تفرقه افگنانة كه موجب ايجاد فضاي تعصب و بدبيني در كشور ما شده است ، بلند ميگردد ، از چهار جانب عربده از بلندگوهاي نوكرانش بلند شده رسانه هاي صوتي و تصويري و نوشتاري به نفع رژيم پليد خميني وارد معركه ميشود و چنان هياهوي به راه مي اندازند ، كه بيا و ببين! و باز جالب تر از همه آن است كه رژيم صليبي كرزي نيز به همكاري امريكايي ها كه در ظاهر با ايران جنگ زرگري ميكنند، اما در باطن با هم كاملا همآهنگ عمل كرده و در بسياري از مواقع موضعگيري شان به نفع رژيم ايران و گماشتگان داخلي آن در افغانستان صورت ميگيرد و از اين جا معلوم ميشود كه حتي كرزي نيز از جمله غلامان و حلقه بگوشان خميني است كه بدون اجازة خامنه اي كثيف در داخل ارگ رياست جمهوري نان خورده نميتواند. و بي جهت نيست كه هم اكنون مصارف ارگ كرزي را حكومت صفوي ايران به عهده دارد.
از نظر اقتصادي نيز چنگال خميني بالاي افغانستان بند است ، و حكومت ايران، با همكاري مزدوران خود بسياري از زمينه هاي اقتصادي را با سرمايه گذاري داخلي و خارجي به نفع خود در كشور ما ميگرداند و با صادرات اجناس بنجول و بي كيفيت خود به افغانستان موجب گشته است كه بسياري از تاجران افغان نتوانند به كار و كاسبي در خانة خود مشغول شوند و حتي مجبور به ترك كشور شده اند .
دولت ايران با تمام قوت ميكوشد تمام صنايع كشور را به نابودي كشانده و از نظر اقتصادي افغانستان را به عنوان كشوري كاملا محتاج و اسير به اقتصاد خود بسازد . نمونه اين كار را ميتوانيم در هرات مشاهده كنيم كه چگونه ايران با تاسيس شهرك صنعتي در كنار مرز خود تاجران هراتي را وادار كرد كه از سرمايه گذاري در داخل شهرك صنعتي خود منصرف شده و به ايران بروند و پول خود را در اختيار ايران قرار دهند .
مردم هرات شاهد بودند كه چگونه در اثر دخالتهاي دولت ايران اين شهرك سقوط كرد و بسياري از تاجران مجبور به انتقال سرمايه خود به خارج شدند!
از نظر امنتي نيز هم اكنون ايران از يك طرف طالبان را تجهيز كرده و بر ضد رقباي امريكايي خود در جايي كه منافعش با غرب در تكر قرار ميگيرد ميجنگاند و از جانب ديگر بسياري از نفرات خود را به صورت نفوذي در داخل اردوي و پوليس كرزي جابجا كرده است و حتي در سطوح بالاي وزارت دفاع كساني چون عظيمي را به صورت جاسوس دو جانبه به كار گماشته است.
اينها يك از هزار جنايت رژيم پليد ايران در بارة افغانستان مظلوم است ، در حالي كه شما در هر كجاي دنيا قدم بگذاريد جاي پاي اين موذي هاي شغال صفت را به راحتي مشاهده ميكنيد.
بناء اكنون كه جنگ قدرت ميان اين رژيم و همسخنان غربيش در حال گرم شدن است، و احتمال وقوع آن بعيد به نظر نمي آيد، بيشتر از همة مردم دنيا، امت اسلام از اين جنگ استقبال ميكند و سقوط نظام ايران را به نفع تمام ملتهاي جهان مخصوصا امت اسلام ميپندارد و هرگز هيچ صدايي به طرفداري از اين رژيم نجس، در ميان امت اسلامي بلند نخواهد شد و اميدواريم كه آن شعر معروف يك بار ديگر مصداقيت پيدا كند آن جا كه شاعر ميگويد: خدا كند كه شود جنگ رافضي و يهود زهر طرف كه شود كشته خير اسلام است.

0 نظرات: