دوست عزیز به وبلاگ حقیقت ایمان خوش آمدید
امید است که از مطالب موجود در این وبلاگ استفاده بهینه نموده و با نظرات خویش ما را در جهت پیشبرد هر چه بهتر آن یاری نمایید.
این وبلاگ از تمامی مطالب مفید و سودمند شما استقبال میکند. لطفا مطالب خود را به آدرس ایمیل زیر برای ما ارسال نمایید:

hamid.ma66@yahoo.com
۱۳۸۹ مهر ۷, چهارشنبه
در راستای دفاع از ام المؤمنین عایشه صدیقه و به تأسی از اکثریت سایت ها و وبلاگ های اهل سنت و بنا بر وظیفه دینی، ایمانی و وجدانی خود نامه زیر را که به خطاب به شیخ رافضی یاسر الحبیب خبیث نوشته شده به نشر میگذاریم و برای نویسنده اجر اخروی و برای رافضی یاسر الخبیث شرمساری و روسیاهی دنیا و آخرت را از بارگاه احدیت خواهانیم

شیخ یاسر امیدورام با قلبی باز پذیرای نامه ام باشید.

نامه من آکنده از نکوهش و سرزنش و توبیخ نیست بلکه مالامال از تشکر و سپاس و قدردانی است ( البته نه از بابت توهین به مادرم که دلم خون است) بلکه از شهامت شما متشکرم، امری که ما سالیان سال آنرا از علمای شیعه انتظار داشتیم اما چه کنیم که آن خفاشان دیو صفت را تنها آسایش خاطر این بود که در خلعت تقریب مذاهب، ایمان مردم را به یغما ببرند.

شیخ یاسر
از تو متشکریم که مشت محکمی بر دهن تسخیری ها و بی آزار شیرازی ها و علم الهدی ها و همه ی کسانی زدی که تلاش می نمایند با تستر در واری عبای تقیه و نفاق، گوهر توحید مردم را به تاراج برده و آنرا به ثمنی بخس بستانند و بجایش عطای متعفن شرک و خرافه گرایی به ایشان هدیه نمایند. از تو متشکریم که پرده ی عصمت دروغین این دیوصفتان را دریدی و رازشان را فاش نموده و مشتشان را باز کردی.
از تو متشکریم که به ما فهماندی آن مکرهای سرد و رندی های واژگونه و زیرکی های ابلهانه تله ای است برای مرغکانی که از فرط گرسنگی دام دشمن را کعبه ی آمال خویش می پندارند.
شیخ یاسر
از تو متشکریم ، چرا که تو سبب شدی امروزه هزاران عائشه بدنیا بیایند، کسانی که امید است چون مادرشان ام المؤمنین ره علم و تقوا پیشه سازند و در آینده ای نه چندان دور هزاران ابوبکر و عمر و عثمان و علی و طلحه و زبیر و ابن تیمیه و ابن القیم و محمد بن عبدالوهاب و صلاح الدین ایوبی بزایند که هر کدام شمشیر از نیام برکشیده ای باشد بر فرق هر منافق کوردلی که اراده ی اسائه ی ادب به مادرشان ام المؤمنین عائشه نماید.
شیخ یاسر
از تو متشکریم ، که به همگان فهماندی که پیغام قرآن جاوید است و (إِنَّ الَّذِينَ جَاءُوا بِالْإِفْكِ عُصْبَةٌ مِنْكُمْ لَا تَحْسَبُوهُ شَرًّا لَكُمْ بَلْ هُوَ خَيْرٌ لَكُمْ) متعلق به برهه ای خاص نیست بلکه پتکی است که در هرزمان بر سر مانفقان کوردل نازل می شود.
شیخ یاسر
از تو متشکریم ، که ما را با مادرمان آشنا نمودی، مائی که از مادرمان تنها نامی شنیده بودیم ، امروز سیرتش را خواندیم ، از علم و دانشش و از تقوا و پرهیزکاری اش ، از عفتش، از صبرش ، از توکلش ، از یقینش، از حلمش، از حکمتش، از اخلاصش، از عبادتش، از ترسش از پروردگار، از محبتش نسبت به رسول خدا و نیز از محبت رسول خدا نسبت به ایشان آگه گشتیم و امروز با عزت و سربلندی می گوئیم : ما فرزند عائشه ایم.
شيخ ياسر
از تو متشكريم ، که به همگان فهماندی افیون صحابه ستیزی جزو لا ینفک اعتقادات شما می باشد.
شیخ یاسر
از تو متشکریم که به همگان فهماندی تشیع یک مذهب نیست بلکه دینی است با موازین و معیارهایی متفاوت با دین حنیف اسلام، دینی است که تهمت زدن به ناموس پیامبر خدا را از افتخارات خود بر می شمرد، دینی است که ناسزا گفتن و لعن و بدزبانی را از مکارم اخلاق می داند، دینی است که پیامبر خدا را فالعیاذ بالله انسانی بی غیرت جلوه می دهد، و در نهایت دینی است که تمام شرارت ها را در خود جمع نموده است.
شیخ یاسر
در پایان از تو متشکریم ، چرا که همه ی اینها هدیه ای بود که بر ما ارزانی داشتی.

نویسنده: یکی از فرزندان ام المؤمنین عائشه رضی الله عنها


12 نظرات:

فرزند عایشه گفت...

النبي اولي بالمومنين من انفسهم و ازواجه امهاتهم!(پيامبر براي مومنان از جانهايشان عزيزتراست، و زنان پيامبر مادران مومنان اند!). اين آيت براي هر توهين به مادر مومنان عايشة صديقه مطهره كافي است و در دنيا و قيامت در بارة مردم قضاوت خواهد كرد!

برادر تو گفت...

چه زيبا و محكم اشاره اي كردي فرزند مادر من! با تازيانة مولا برفرق رافضه كوفتي دستت درد نكند.

ناشناس گفت...

من شیعه ام
ولی به ام المومنین عایشه همانند سایر امهات المومنین رضی الله عنهن احترام یم گذارم
شیخ یاسر الحبیب یک ملعون مزدور انگلیس بیش نمی تواند باشد
من به عنوان یک شیعه او را لعنت می کنم که جز تفرقه افکنی کاری نمی کند
رهبر عزیز ما آيت الله خامنه ای همواره از عایشه با لقب احترام آمیز ام المومنین یاد کرده و می کنند و ما پیرو ایشان هستیم
ایشان فتوا دادند که توهین به مقدسات اهل سنت حرام است و از نظر قانونی نیز ممنوع است.
لعنت خدا بر یاسر الحبیب
اما شما که بهتر می دانید این یاسر الحبیب در میان علمای شیعه نه از مقام علمی بالایی برخوردار است نه از اعتبار و شهرتی.
او نه مرجع تقلید است نه رهبر شیعه
رهبر شیعه اقای خامنه ای است که همه را به احترام و همزیستی برادران مسلمان فراخوانده و می خواند.
از شما برادر عزیز متعجم که همه را به یک چوب برانید. من از کار یاسر الحبیب ملعون اظهار برائت می کنم و مطمئنم پیامبر ص و امام صادق ع در روز قیامت از او به پیشگاه خدا شکایت خواهند کرد.

میر وبلاگ عربی معاصر

maleki گفت...

من يک شیعه ام
ولی به ام المومنین عایشه همانند سایر امهات المومنین رضی الله عنهن احترام یم گذارم
شیخ یاسر الحبیب یک ملعون مزدور انگلیس بیش نمی تواند باشد
من به عنوان یک شیعه او را لعنت می کنم که جز تفرقه افکنی کاری نمی کند
رهبر عزیز ما آيت الله خامنه ای همواره از عایشه با لقب احترام آمیز ام المومنین یاد کرده و می کنند و ما پیرو ایشان هستیم
ایشان فتوا دادند که توهین به مقدسات اهل سنت حرام است و از نظر قانونی نیز ممنوع است.

شما که بهتر می دانید این یاسر الحبیب بدبخت نه از مقام علمی بالایی برخوردار است نه از اعتبار و شهرتی در میان شیعیان.
او نه مرجع تقلید است نه رهبر شیعه
رهبر شیعه اقای خامنه ای و سیستانی هستند که همه را به احترام و همزیستی برادران مسلمان فراخوانده و می خوانند.
مبادا شما برادر عزیزم همه را به یک چوب برانید. من از کار یاسر الحبیب ملعون اظهار برائت می کنم و مطمئنم پیامبر ص و امام صادق ع در روز قیامت از او به پیشگاه خدا شکایت خواهند کرد.
ما شیعیان به عصمت ام المومنین از خطای سیاسی قایل نیستیم ولی او را بانویی پاک و عفیفه و محترمه می دانیم و امام خمینی ره وقتی سلمان رشدی در کتاب "آیات شیطانی" به امهات مومنین تهمت و افترا شد فتوای واجب القتل بودن رشدی را صادر فرمود:
وبلاگ من : arabi-maleki.blogfa.com

برادر تو گفت...

سلام برادر من!
تو شيعه هستي يعني پيرو حضرت علي من هم شيعه هستم يعني پيرو حضرت علي و همة مسلمانان شيعه هستنديعني پيرو حضرت علي كرم الله وجهه!
من منظورم رافضه هستند كه دشمنان اسلام اند نه شيعياني كه برادران ما هستند.
اما از يك موضوع من خيلي متعجبم! شما اگر وبلاگ حقيقت ايمان را دنبال كنيد و مناظره ميان حقيقت ايمان و آقاي دكتور كاوند را پي گرفته باشيد متوجه ميشويد كه آقاي كاوند هم خود را پيرو آقاي خامنه اي معرفي ميكند و وبلاگ علمي هم دارد و استاد دانشگاه هم است اما خيلي راحت به ارزشهاي اهل سنت بدترين توهين ها را ميكند و خلفا را كافر ميداند آيا اين به نظر شما توهين نيست؟ اگر اين كار غير قانوني است چرا با چنين افرادي برخورد نميشود. و يا حتي آقاي رئيس جمهور احمدي نژاد چرا به اصحاب پيامبر به عنوان فرد اول مسئول يك كشوري كه ادعاي جمهوري اسلامي دارد توهين ميكند و جلوش گرفته نميشود؟
خداوند به شما جزاي خير عنايت كند كه حق را معترف ايد اما روافض حساب شان جداست خدا هدايت شان كند.

صداقت گفت...

برادر جان!
فريب اين آقا را نخوري مثل سگ دروغ ميگويد براي اين كه ما و تو را بفريبد مذهب اينها تقيه و دروغ است اين حرفها را ميزند كه ذهن مسلمانان را به ديگر طرف برده و بين شان اختلاف بياندازند.
از اين آقاي ملك بايد پرسيد اگر راست ميگويي چرا خامنه اي مسجد شيخ فيض را خراب كرد چرا به تهران به اهل سنت اجازة ساخت مسجد نميدهد، چرا امسال حتي از اقامة نماز عبد مسلمانان در تهران جلوگيري كرد؟ چرا آن سگ رافضي به نام دانشمند را جلوگيري نميكند.
اينها همه دروغ ميگويند اگر راست ميگويد نشان دهد چند نفر شيعه تا حال دختران خود را به نام مادر مومنان عايشه صديقه رضي الله عنها، ريحانة پيامبر ما، نام گذاري كرده اند؟ همة اين حرفها دروغ است و براي فريب ماست، سينه هاي اين مردم پر از نفرت و كدورت نسبت به مومنان است. مرگ بر شيعه به هر شكل و رنگي كه هست.

mohammad\\ گفت...

خيلي تند نرويد برادر.
خداوند ما را به وحدت فرا خوانده است بلاخره شيعه وسني برادر هستند چرا بايد اين قدر به جان هم در افتاده باشيم . حالت امروز جهان اسلام را نگاه كنيد آن گاه متوجه ميشود كه بايد همه دست به دست هم بگذاريم و اختلافات را حل كنيم.

حقيقت ايمان گفت...

سلام به همة عزيزان و به خصوص به برادر گرامي مان آقاي مدير وبلاگ عربي معاصر!
خداوند را سپاس ميگويم كه از ميان فرزندان شيعة امت اسلامي كساني چون شما برخاسته اند. در حقيقت هيچ تفاوتي ميان شما و ميان برادران سني تان در اين قسمت موجود نيست طبعا آيت قرآن براي هر مسلمان كافي است. و از خداوند ميخواهم كه در ساير موارد نيز بتوانيم به چنين توافقاتي برسيم و مشكلات امت خود را حل و فصل نماييم تا ديگر شگافي نباشد كه دشمن از آن براي فتنه اندازي استفاده نمايد. متاسفانه طوري كه دوستان ما در بالا نيز اشاره كرده اند كارهاي توسط رژيم فعلي ايران صورت ميگيرد كه براي مسلمانان غير قابل قبول است و شما نيز حتما در جريان هستيد . اما به نظر من بحث و گفتگوي سالم ميتواند ما را به فراز هاي مباركي رهنمايي كند. از شما دوست گرامي انتظار دارم كه از طريف وبلاگ خود به مواردي اشاره كنيد كه ميتواند مسلمانان را از اختلاف رهانيده و در مسيري مشترك قرار دهد. و براي اين كار نيز توجه به قرآن و سنت صحيح پيامبر براي ما ملاك است. بايد دين را خرافات زدايي كنيم تا بهانه از دست مغرضان گرفته شود. وقتي به اصل شيعه نگاه كنيم اصلا شيعه با سني هيچ تفاوتي ندارند كه هردو يكي هستند چرا كه ما معتقديم شيعه علي بعد از جنگ صفين كه مردم به دو گروه شيعه علي و معاويه تقسيم شدند به وجود آمد . و در اين صورت همة مسلماناني كه اهل سنت نيز از آن گروه اند شيعة علي هستند و در موارد سياسي كه شما اشاره كرديد ديگران را در خطا و حضرت اميرمومنان را برحق استوار مي بينند اما هرگز به كسي توهين و ناسزا نميگويند.
من از شما برادر خود نيز تقاضا دارم تا كلمات لعن را براي آن بدبخت ياسرالحبيب استفاده نكنيد و از خداوند بخواهيد كه هدايتش كند.

حقدوست گفت...

جناب آقاي حقيقت ايمان
مگر شما با آن رافضي دكتور كاوند مناظره نكرديد كه وي خلفاي راشده كافر و ملعون ميگفت! مگر او شيعه نيست و همين حالا در دانشگاه ايران تدريس نميكند! خوب من از شما سوال ميكنم كه چه فرقي ميان ام المومنين و پدرش ابوبكر صديق موجود است كه يكي را به خاطر توهين به ام المومنين زنديق ميگوييد و ديگري را برادر ميگوييد. ميان اين دوتن چه تفاوتي است؟
بايد آن دكتور كاوند و هر شيعه كه مانند اوست زنديق خوانده شوند.

mojtaba mostafavi گفت...

سلام ، رهبر عزیز حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند آزادی سخن و تظاهرات برای مصر ییها و تونسیها و همچنین مردم لیبی حلال است ، فقط می‌خواهم بپرسم آیا این آزادی فقط برای سنی هاست یا برای شیعیان هم هست ؟ چیزی که خیلی واضح است اینکه کشتن مسلمآنانی‌ که فقط آزادی حقیقی میخواهند دوباره مد شده ، چه در خارج و چه در مملکت خودمآن.

خالد گفت...

سلام! آزادي بيان در ايران براي شيعه و سني آزاد و حلال است اما به آن شرط كه دستمال براي ... ولايت مطلقه فقيه به دستت باشد.هه هه هه

mojtaba mostafavi گفت...

سلام ، رهبر عزیز حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند آزادی سخن و تظاهرات برای مصر ییها و تونسیها و همچنین مردم لیبی حلال است ، فقط می‌خواهم بپرسم آیا این آزادی فقط برای سنی هاست یا برای شیعیان هم هست ؟ چیزی که خیلی واضح است اینکه کشتن مسلمآنانی‌ که فقط آزادی حقیقی میخواهند دوباره مد شده ، چه در خارج و چه در مملکت خودمآن.