دوست عزیز به وبلاگ حقیقت ایمان خوش آمدید
امید است که از مطالب موجود در این وبلاگ استفاده بهینه نموده و با نظرات خویش ما را در جهت پیشبرد هر چه بهتر آن یاری نمایید.
این وبلاگ از تمامی مطالب مفید و سودمند شما استقبال میکند. لطفا مطالب خود را به آدرس ایمیل زیر برای ما ارسال نمایید:

hamid.ma66@yahoo.com
۱۳۸۹ شهریور ۲۵, پنجشنبه

من به تمام اين سوالهاي پوچ شما پاسخ ميدهم و در پاسخهاي من رافضه ضالة مضل ان شاءالله براي هزارمين بار رسوا و مفتضح خواهند شد. اما:
اولا: به مرشد خود بگوييد كه خودش جوابم را بدهد چون شما طرف من نيستيد و صلاحيت بحث را نداريد.
ثانيا: قرار نيست من اين گونه بحث كنم ، قبلا هم نوشتم، من با مرشد شما، فقط روي يك موضوع بحث ميكنم تا به آخر كه به نتيجه برسيم. وبعد ميپردازيم به موضوع ديگر! شما هم پيشنهادات خود را براي مرشد خود پيشكش كنيد كه ايشان به آن سخت نياز مند هستند و ايشان چون طرف بنده هستند، به همراهي ديگر آيات عظام! اگر براي شان زحمتي نيست پا به ميدان شوند و طوري كه گفتم از محوري ترين موضوع يعني امامت از نگاه شيعه با ايشان آغاز ميكنيم تا برسيم به ساير موضوعات!
اكنون من فقط يك سوال كه قبلا هم تكرار شده بود را از جناب دكتور كاوند بروجردي ميپرسم و منتظر جواب خود فقط در همين باره هستم و بس !
1- پيامبر براي معرفي رهبري سياسي امت چه نيازي به مقيد كردن اين امر در اهل بيت خويش داشت؟
لطفا آقاي كاوند جواب بنده را به صورت خلاصه اما مفيد، و با استدلال محكم نه آبكي! كه موجب ملال خواننده نشود ارائه فرمايند و توجه داشته باشيد كه پرگويي چيزي را ثابت نميكند!
ثالثا: آقاي بچه مرشد! به مرشد خود بگوييد كه مقالات مرا چرا جرئت نميكند در ولاگ خود منتشر كند؟ چرا خواننده را به زحمت مي اندازيد و سردرگم ميكنيد. شما كه خواهان قضاوت مردم هستيد، نميدانيد كه مردم وقتي نوشتة من در وبلاگ شما موجود نيست، از كجا ميتوانند ميان ما قضاوت كنند؟!
رابعا: اگر قرار باشد دكتور كاوند از ميدان در برود، من با شما بحثي ندارم! مگر در صورتي كه به جاي ايشان فردي شناخته شده از بزرگان شما معرفي شود.

5 نظرات:

حسين گفت...

دكتور كاوند از فكر شيعه نماينده گي كرده نميتواند. او نظرات مخصوص به خود را دارد كه مورد تاييد اهل تشيع نيست ! و مناظره شما با او براي اثبات ابطال شيعه باطل است.

عبدالستار فروغ گفت...

اين مناظرة براي ابطال شيعه نيست بلكه براي ابطال نظر روافض است و اين دكتور و دستيارش اتفاقا از ته نجاست رافضه سر برآورده اند وخودشان دم به دم به فضيحت و بوناكي خود مي افزايند، اين مناظره سبب افشاي چهرة روافض ميشود تا مسلمانان آنان را بهتر بشناسند.

عزيزالله موحد گفت...

عزيزاني كه در اين صفحه قلم فرسايي ميكنيد لطفا ادب را مراعات نماييد اين صفحه را گذاشتشه اند كه شما نظرات خود را درآن منعكس كنيد نه اين كه به يك ديگر فحش و ناسزابگوييد در حالي كه ميدانم هردوي شما مسلمان هم هستيد و برادر يك ديگر! دو نفر دانشمند با هم مناظره دارند شما اگر نظري نداريد ساكت باشيد و بشنويد كه چه ميگوينداين حرفها يعني چي ؟ آن عزيزي كه به عمر فحش ميدهد اگر شيعه علي است، بايد بداند كه عمر داماد علي است ! و كمي تاريخ مطالعه كنيد و ببنيد كه چند نفر از اهل بيت پيامبر يعني فرزندان علي عمر نام داشتند! آن وقت خود شما از اين گفته ها زشت پشيمان ميشويد چون ميدانيد كه اگر عمر بد ميبود هرگز اهل بيت فرزندان خود را به نام ايشان مسمي نميساختند!
البته من از دوطرف مناظره كننده نيز ميخواهم كه از كاربرد كلمات تند و ركيك بر ضد هم اجتناب كنند، در غير آن كسي به مطاب شما در صورتي كه علمي نباشد توجه نخواهد كرد.در اين مدت ما واقعا از صحبتها استفاده كرديم . خداخيرتان دهد.

جواد حميد گفت...

جزاك الله خيرا!
برادر محترم آقاي موحد،اصل حرف را گفتيد به اين دوستان توصيه ميكنم كه ما را وادار نسازند نظرات شان راسانسور كنيم.
البته من باآقاي دكتور كاوند خصومتي ندارم و با احترام به مقام علمي شان تصميم دارم كه اين مناظرة علمي را به صورت هرچه بهتر به پيش ببريم تا در نهايت اگر خدا بخواهد بتوانيم حق را در جايگاه شايستة آن بنشانيم و در رفع مشكلات ميان مسلمانان كار مثبتي انجام دهيم.
البته واضح است طوري كه قبلا نيز گفتم اگر در جريان مناظره حرفهاي ما گاهي تندتر هم ميشود،بر مبناي طبيعت اين گونه مباحث است و گرنه هيچ كدام ما با يك دگر خصومت شخصي نداريم.
با آن هم توصيه شما برادر محترم را در قسمت كاربرد كلمات، زياد تر مد نظر قرار ميدهم و آن را كاملا توصيه به جا و اسلامي ميدانم و ازشما براي اين توصيه برادرانه تان جهاني سپاس و تشكر ميكنم و اميدوارم كه در آينده نيز ما را از نظرات خوب خود بي بهره نكنيد. تشكر ازشما جواد حميد مدير وبلاگ حقيقت ايمان

كاظم گفت...

استاد جواد حميد!
واقعن مردي!فقط همين.