دوست عزیز به وبلاگ حقیقت ایمان خوش آمدید
امید است که از مطالب موجود در این وبلاگ استفاده بهینه نموده و با نظرات خویش ما را در جهت پیشبرد هر چه بهتر آن یاری نمایید.
این وبلاگ از تمامی مطالب مفید و سودمند شما استقبال میکند. لطفا مطالب خود را به آدرس ایمیل زیر برای ما ارسال نمایید:

hamid.ma66@yahoo.com
۱۳۸۹ شهریور ۲۴, چهارشنبه
در اين شب و روزها جوي خون در كشمير اسلامي تحت اشغال هندوهاي كافر، روان است و هندو هاي بيغيرت، بر ضد مسلمانان مظلوم كشميري، دست به سخت ترين جنايات ميزنند و با فير گلوله سينه هاي جوانان و حتي اطفال و زنان مسلمان كشميري را هدف قرار داده و آنان را به خاك و خون ميكشند.
جرم برادران مومن ما در كشمير آزادي طلبي است كه نميخواهند در زير سلطة كفر باقي بمانند، اما كفار هندو ساليان درازي است كه اين حق مسلم ملت مسلمان كشمير اسلامي را غصب نموده و با ظلم و وحشت همان مصيبتي را بالاي كشميريان بر پا كرده اند كه صهيونستهاي جنايت كار در فلسطين بر ضد برادران ما انجام ميدهند.
آن چه امروزه براي امت اسلامي داراي اهميت فراوان است، توجه به وضعيت امت اسلامي در اطراف و اكناف جهان ميباشد كه نبايد از احوال شان بي خبر بوده و بگذاريم صدا و فرياد مظلوميت اين مومناني كه جرم شان اين است كه ميگويند ، رب ما الله است، به گوش دنيا نرسد.
نگاهي به حال و وضع دنيا نشان دهندة آن است كه فشار هاي و مظالم كفر و عصيان و جاهليت بر ضد امت اسلامي ما به اوج خود رسيده است و در شرق و غرب جهان و شمال و جنوب آن، دشمنان اسلام دست در دست يك ديگر گذاشته وتا ميتوانند بر فشار و اذيت خود نسبت به امت اسلامي دم به دم مي افزايند، چنان كه امروزه وضعيت در تركستان شرقي به گونة بسيار نگران كننده قرار گرفته است و مسلمانان تركستان اشغال شدة شرقي توسط كمونستان چينايي مورد سخت ترين شكنجه ها و قتل عام ها و فشار هاي غير انساني قرار گرفته اند، در روسيه برادران مسلمان ما در سرزمين اشغال شدة داغستان اسلامي در زير ضربات وحشيانة روسهاي وحشي، خورد و خمير ميشوند، در اروپا جنگهاي قومي بر ضد مسلمانان و سرزمينهاي اسلامي روان است و چه جناياتي را در زير نظر سازمان ملل متحد! بر ضد مسلمانان در اروپا انجام ندادند! و اكنون نيز در فرانسه و ... حتي مانع حجاب زنان مومنه در آن سرزمينها شده اند، در امريكا مسلمانان در بدترين وضعيت ممكن به سر ميبرند تا جايي كه قرآنها را نيز ميخواهند علنا و در محضر عام به آتش بكشانند! در ايران بيش از سي سال تمام است كه جامعة مظلوم مسلمانان از سيستان بلوچستان گرفته تا كردستان و خراسان و... در زير فشار و شكنجة مذهبي روافض كمر خم كرده است و تا به اكنون هزاران مسلمان اعدام و زنداني و صدها مسجد و مدرسه شان فقط به جرم مسلماني! با خاك يكسان شده و در بدترين وضعيت تبعيض آميز مذهبي توسط رژيم روافض ضاله قرار گرفته و صداي شان نيز به جايي نميرسد. در فلسطين صهيونستهاي خون آشام شصت سال است كه بر ضد ملت فلسطين مصروف انجام جنايت و خيانت هستند، در عراق صليبيها به همكاري روافض ، ملت عراق را پارچه پارچه كرده و تمام سرزمين تاريخي عراق را به خاك يكسان و هزاران عراقي را به كام مرگ و نابودي كشانده اند، در افغانستان همه روزه صليبيون ده ها تن از مسلمانان را به خاك و خون ميكشند تا در مسير اشغال اين سرزمين اسلامي مانعي فرا روي شان قرار نداشته باشد، در پاكستان ، همه روزه آتش نا امني و ترور و كشتار مردم توسط امريكاييها كافر بر پاست و روزي نيست كه ده ها تن از مردم مومن پاكستان در كام آتش صليبي – صهيوني نسوزند و كشمير نيز از آن ماجراهاي كهنه ايست كه حتي ديگر از ياد ما هم رفته است.
در حديث نبوي ميخوانيم كه پيامبر ميفرمايد : هر كس صبح از خواب برخيزد و به كار مسلمانان نينديشد از ما نيست! لذا، ما به عنوان مسلمان وقتي هر صبح از خواب برميخيزيم قبل از اين كه به كار شخصي خود بينديشيم بايد ذهن و فكر مان، به سمت مسلمان كشميري و چچني و ايراني و افغاني و عراقي و پاكستاني و ... باشد كه در قيد و بند كفر و جاهليت به سر ميبرند و براي نجات شان تا حدي كه ميتوانيم با كاري كه انجامش براي ما مقدور است حتي اگر در حد يك دعاي خالصانه به درگاه الله متعال براي نصرت مجاهدين فداكار اين مناطق نيز باشد، دريغ نورزيم . و اگر چنين احساسي نسبت به نواميس ما و عقايد ما و برادران ما و خلاصه دين و آيين ما ، در ما موجود نباشد، مسلماني ما هيچ معنايي نميتواند داشته باشد و فردا در حضور الله يگانه هيچ جوابي براي گفتن نخواهيم داشت.
پس اي امت اسلام ! خدا را ! خواب و بيخيالي تا به كي ! بيغيرتي و بي همتي تا بكي! بيدار شويد و دست در دست هم براي نجات از اين همه مصيبت و ذلت كاري بكنيد!

0 نظرات: