دوست عزیز به وبلاگ حقیقت ایمان خوش آمدید
امید است که از مطالب موجود در این وبلاگ استفاده بهینه نموده و با نظرات خویش ما را در جهت پیشبرد هر چه بهتر آن یاری نمایید.
این وبلاگ از تمامی مطالب مفید و سودمند شما استقبال میکند. لطفا مطالب خود را به آدرس ایمیل زیر برای ما ارسال نمایید:

hamid.ma66@yahoo.com
۱۳۸۹ مهر ۳, شنبه

انتخابات صليبي پارلماني در افغانستان به انجام رسيد. مليارد ها دالر صرف آن شد، تا عدة اي جاه طلب، فاسق به صحنه رفته و به ساز امريكا دوباره بهتر از دوستان قبلي خود خوش رقصي كنند.
اما ملت مسلمان افغانستان جواب كفر شكن خود را به اين نمايش مسخره به نمايش گذاشت از حد اقل 17 مليون نفر واجد شرايط راي دهي كه بر مبناي ادعاي حكومت كرزي ، 12 مليون كارت راي دهي گرفته اند امسال فقط سه مليون تن در انتخابات اشتراك كردند. اين سه ميلون را نيز بايد نصف كرد چرا كه در بعضي نقاط يك نفر چهار مرتبه هم پاي صندوق صليبي انتخابات امريكايي رفته و به نفع ارباب خود راي داده است.
در ثاني در اين انتخابات، اكثرا ، هزاره ها و شيعه ها كه سه چهار مليوني هستند اشتراك فعال داشتند و با حرص و ولع احمقانه، در پاي صندوقها حاضر ميشدند تا مبادا ديگران بخورند و آنان بمانند!
ملت افغانستان قبلا نيز اعلان كرده بودكه در شرايط اشغال كشور اين گونه حركات هيچ مفهومي به جز مشروعيت بخشيدن به سلطة اجنبي بر اين سرزمين ندارد و هر كس كه در چنين پروسه هاي شركت ميكند از يك جانب به نفع شخصي و براي ارضاي تمايلات خود گام برميدارد و از جهت ديگر براي تامين منافع كفر و استعمار!
پارلمان قبلي بايد اين طيف بيمقدار را نيز متوجه اين عمل ميكرد و اصلا نبايد در پاي صندوقها كسي براي راي دادن حاضر ميشد.
مگر اين مردم از رسوايي هاي به اصطلاح نماينده گان قبلي با خبر نبودند، چه از آنان به ملت ما رسيد به جز توجيه كفر و ايجاد شك و شبهه در تصميم مردم براي مقاومت در برابر اشغالگري و فساد پراكني اشغالگران و فاسدان!
اما در هر صورتي نتايج انتخابات شعور بلند ملت ما و عزم جزم شان را براي ادامه مقاومت بيشتر در مقابل پروژه هاي كفري به اثبات رساند و ما معتقديم كه اين انزجار در ماه ها و سالهاي آينده به نقطة اوج خود خواهد رسيد .امريكاييها بايد بدانند كه آشتي با مسلمانان و آنان زماني امكان پذير است كه اسلام به رسميت شناخته شود، ودست تجاوز كفر از بلاد مسلمين كوتاه گردد! در غير اين صورت امريكا هم مانند شوروي سابق در افغانستان به شكست مطلق ان شاءالله مواجه شدني است و آن وقت روسياهي به همه روسياهاني كه بوزينه وار به ساز دشمن رقصيدند باقي ميماند.




2 نظرات:

محسن رزمجو گفت...

به نكتة خيلي مهمي اشاره كرديد تشكر از شما و مطالب خوب تان.

غياثي گفت...

والله گمان ميكنم اين موضوع نياز به فكر بيشتر داشته باشد موضوع عدم اشتراك هم كار دشواري است. نياز به گفتگو است.