دوست عزیز به وبلاگ حقیقت ایمان خوش آمدید
امید است که از مطالب موجود در این وبلاگ استفاده بهینه نموده و با نظرات خویش ما را در جهت پیشبرد هر چه بهتر آن یاری نمایید.
این وبلاگ از تمامی مطالب مفید و سودمند شما استقبال میکند. لطفا مطالب خود را به آدرس ایمیل زیر برای ما ارسال نمایید:

hamid.ma66@yahoo.com
۱۳۸۹ شهریور ۲۶, جمعه
کسی که یک روز مسجد بابری را ویران کرد امروز در جستجوی آمرزش است!
در بین صدها هندويي که جمع شده بودند تا مسجد بابری را ویران سازند، چند شخص خشمناک از مناره ی مسجد بالا رفتند. در این بین از همه مهم تر... یکی از اهالی فیض آباد، به نام شیوا پراساد بود ... كه مسئولیت هدایت چهار هزار هندو را برای تخریب مسجد به عهده داشت.
اين شخص چهار هزار فرد زیرنظر خود را دستور می داد که چگونه مسجد را ویران سازند و با دیدن فرود آمدن مناره های باشکوه مسجد بابري، کاپیتان پراساد از مسرت و خوشی فریاد برآورد: "رام! رام!". این اتفاق مربوط به هفت سال پیش است.
در ششم دسامبر 1999، همان شیوا پراساد در طلب آمرزش از الله به خاطر عمل وحشیانه ی هفت سال پیش خود به سر ميبرد. در این روز، 6 دسامبر 1999، او روزه داشت (روزه ی نفلی) و به خاطر آنچه کرده بود اشک پشیمانی از گونه هایش سرازیر بود و در دعاهایش از الله طلب مغفرت میكرد.
آری! شیوا پراساد مسلمان شده بود. او نامش را به محمد مصطفی تغییر داد. هرکس از شنیدن داستان اسلام آوردن وی متأثر می گردد.
این تحول قلبی شیوا پراساد در نشریه ی مالایالم نیوز (7/12/99) از انتشارات "مطبوعات اخبار عرب" در عربستان سعودی به چاپ رسیده است. پدر شیوا پراساد، تریگال راماناتان رئیس بزرگان سنگ پاریوار بود. همه ی اعضای خانواده اش شرکت فعالی در تخریب مسجد بابری داشتند.
پراساد، خیلی زود بعد از تخریب مسجد، در قلب خود احساس افسردگی نمود او آرامش ذهنی نداشت و احساس می کرد مرتکب گناه بزرگی شده است. در سال 1997، در جستجوی استخدام به شارجه رفت ولي سر کار هم ذهنش آرام نمی گرفت.
در چهارم دسامبر 1998، که در خیابان های شارجه قدم می زد، به طور اتفاقی خطبه های نماز جمعه از مسجدی در همان نزدیکی به زبان هندی به گوشش خورد. با شنیدن خطبه، دانست كه سخن متفاوتی ميشنود. می خواست خطبه را به طور کامل گوش دهد. خطبه جمعه كه پیامی در رابطه با خداوند داشت، انقلابی در ذهن ناآرام او ایجاد کرد. از آن پس به شنیدن چنین خطبه هایی ادامه داد و قلبش نیز با این انقلاب دروني کاملاً زیرورو گشت!
سپاس خدای را! خداوند راه راست را به او نشان داد. او از جهالت دست کشید و راه حقیقت را برگزید. زمانی که شیوا پراساد به دین اسلام گروید، از طرف خانواده اش که اعضای فعال جامعه ی RSS بودند، طرد شد. وی اکنون از خداوند می خواهد که خانواده اش را نیز مانند او به راه راست رهنمون شود. شیوا پراساد تعریف می کند که ... نیروهای پلیس و انتظامي هند نيز براي تخریب مسجد در آن روز همدست مهاجمان بودند.
او به یاد می آورد که در آن روز... به محض تخریب مسجد، هندو ها وارد ناحیه ی مسلمان نشین فیض آباد شده و فریاد کشیدند: "جای شریرام".
اکنون، شیوا پراساد تهدیدات پیاپی ازجانب ... آنان دریافت می کند و يك تن از هندوها به نام سنگ پاریوار او را در صورت برگشت به هند تهدید به کشتن نموده است. اما محمد مصطفی (شیوا پراساد) با قاطعیت می گوید که او هرگز از دین اسلام، که همان راه حق و حقیقت است، رو بر نخواهد تافت حتی اگر جانش را بگیرند.
مصطفي ، در حالیکه 17 سوره از قرآن کریم را آموخته است، دلواپس آموختن کل قرآن کریم می باشد. آرزوی او آن است که یک مبلغ راستین اسلام شده و جاهلان را به سوی دین اسلام دعوت نماید. ان شاءالله، آرزوی او تحقق یافته و آن دست هایی که مسجد بابری را تخریب کردند، اكنون آن را دوباره از نو خواهند ساخت. والســلام.
ترجمه: مسعود [بااندكي ويرايش حقيقت ايمان]
سایت مهتـدین . Mohtadeen.Com

0 نظرات: