دوست عزیز به وبلاگ حقیقت ایمان خوش آمدید
امید است که از مطالب موجود در این وبلاگ استفاده بهینه نموده و با نظرات خویش ما را در جهت پیشبرد هر چه بهتر آن یاری نمایید.
این وبلاگ از تمامی مطالب مفید و سودمند شما استقبال میکند. لطفا مطالب خود را به آدرس ایمیل زیر برای ما ارسال نمایید:

hamid.ma66@yahoo.com
۱۳۸۹ شهریور ۲۳, سه‌شنبه
تا اجراي نمايش مسخرة وشيطاني صليبيون تحت نام انتخابات پارلماني در افغانستان فرصتي باقي نمانده است.
مردم مومن و مسلمان افغانستان بايد بدين نكته سخت توجه داشته باشند كه در زير ساية شوم اشغال و تجاوز و حكومت تحت الحماية كفر به سرگرده گي امريكا و انگليس، هرگونه همراهي با برنامه هاي چنين حاكميتي، همراهي با كفار جهاني شمرده شده و جرمي نبخشودني در پيشگاه الله متعال به شمار ميرود.
اشتراك در برنامه هاي كه از جانب كفار و حكومت صليبي و ضد ارزشي امريكايي در افغانستان، مشخص ميشود، نه از جهت اسلامي و نه هم از جهت ملي مورد تاييد قرار گرفته ميتواند بلكه ، در اين گونه حركات كفري فقط و فقط كساني اشتراك و همراهي با كفار مينمايند كه با آنان داراي روحيات و مشتركات فكري و سياسي هستند و براي نابودي امت اسلامي و جايگزيني ارزشهاي غربي به جاي قوانين اسلام با كفار همدست و همراه گرديده اند.
مردم مومن افغانستان! شما نبايد فريب اين گونه افراد خود باخته و بي حيثيت و بي هويت را خورده و خويشتن را به دروغ دلال معصيت بسازيد تا از يك جانب بار گناه را به دوش كشيده و با كفر براي پيروزي وي بر ضد امت اسلامي همراهي نماييد و از جانب ديگر زمينه را براي امتياز طلبي و قدرت طلبي و استفاده جويي مشتي انسان رذل و سود جو مساعد سازيد . كه در هر دو صورت چيزي به جز روسياهي دنيا و آخرت نصيب كساني كه در اين گونه برنامه هاي كفري اشتراك ميورزند باقي نميماند.
عزيزان ! اين توصيه اسلامي و دلسوزانه را جدي بگيريد، و در روز به اصطلاح انتخابات يا نمايش مسخرة امريكايي براي مسخره كردن ملت افغانستان، از خانه هاي خود بيرون نرويد و به دوستان و اقربا نيز توصيه كنيد كه در اين گونه معاصي داخل نشوند.
امكان دارد كه در اين روز ها توسط مخالفان دولت بمب گذاري ها و ناامنيهاي صورت بگيرد، در چنين حوادثي اگر واقعا كساني براي اشتراك به انتخابات بيرون رفته و كشته ميشوند، در نزد خداوند متعال جوابي براي گفتن ندارند.
بعضي ها فكر ميكنند كه اگر ما به اين انتخابات شركت نكنيم مثلا دشمنان اسلام از جمله روافض و فرقة شيعه ، در آن پيروز ميشوند و نماينده گان شان در پارلمان داخل ميشوند و ما در خارج ميمانيم ! بايد براي اين عزيزان ياد آور شويم كه اگر مملكت در حالت اشغال براي ابد باقي بماند، آنان نيز به مقصد خود خواهند رسيد، اما هرگز به ياري و نصرت پروردگار آنان دراين سرزمين مانده نميتوانند و به ياري حق ملت افغانستان در اين جنگ به زودي به پيروزي نهايي خود ميرسد و آن گاه ان شاءالله حساب تمام دشمنان را به كف دست شان ميگذارد!
اما امروزه وقتي دشمنان امت اسلام به سرزمين ما حاكم هستند، هيچ جايي نگراني از حضور نوكران شان در مجالهاي مختلف نيست، ملت افغانستان همه چيز را به خوبي ميدانند و با هر خائني در آينده حساب خود را تصفيه ميكنند.
آن چه مهم است عدم همراهي ملت اسلام با كفر در حالت اشغال است كه امر و تكليفي شرعي و اسلامي است و ما مكلف به انجام مسئوليت ايماني خود هستيم . لهذا اشتراك در انتخابات امري حرام است و هر كس بدان داخل شود مرتكب جرمي بزرگ در حق ملت مسلمان افغانستان شده است . عزيزان متوجه اين امر مهم و حياتي باشند.

2 نظرات:

ناشناس گفت...

erايبن نظرهاي شما طالباني است آيا شما طالبيد؟

حقيقت ايمان گفت...

آقاي ناشناس عزيز سلام برشما!
از چه روي نظرهاي ما طالباني است؟
مگر قرار است هر چه حق باشد گفته نشود كه ميگويند طالباني است؟ سخن حق از هر دهاني كه برآيد شنفتني است!
و ما طالب نيستيم مگر طالب حق كه هستيم!
تشكر از شما براي ابراز نظر تان .
مدير وبلاگ حقيقت ايمان