دوست عزیز به وبلاگ حقیقت ایمان خوش آمدید
امید است که از مطالب موجود در این وبلاگ استفاده بهینه نموده و با نظرات خویش ما را در جهت پیشبرد هر چه بهتر آن یاری نمایید.
این وبلاگ از تمامی مطالب مفید و سودمند شما استقبال میکند. لطفا مطالب خود را به آدرس ایمیل زیر برای ما ارسال نمایید:

hamid.ma66@yahoo.com
۱۳۸۹ تیر ۳, پنجشنبه

بسمه تعالي
ان الدين عندالله الاسلام
قطعنامه
متاسفانه در اين اواخر شنيده شد كه تعدادي ا زعناصر خود باخته و ناآگاه در كابل تحت تاثير اغواگري هاي نيروهاي تبشيري قرار گرفته و دين خدا پسندانة اسلام را ترك و به دين منسوخ و تحريف شدة مسيحيت گرائيدند.
جاي تاسف از اين جهت نخواهد بود كه چند تن محدود از افراد خالي الذهن اسلام را ترك گفته و مسير درستي را كه متضمن سعادت دنيوي و اخروي آنها بود ترك نموده و به جاي آن مسيري را انتخاب نموده اند كه جز خسران و شقاوت چيزي را به بار نخواهد آورد.
زيرا روزانه بنا به اطلاعات موثق رسانه هاي غربي تعداد زيادي از آگاهان و دانشمندان غربي بعد از دريافت عيني حقيقت اسلام به آن روي مي آورند كه اين خود از نگراني هاي عمدة جوامع غربي و باعث سراسيمگي اهل كليساها گرديده و آنها را مجبور ساخته تا براي حفظ بقاي خود و منافع خويش دست به چنين اعمالي بزنند تا از جهتي بر بي عدالتي هاي اجتماعي و سود جويي هاي سياسي خويش پرده گسترانيده و از طرف ديگر با انحراف مسلمين از راه راست هدايت، عداوت شيطان منشانة خويش را نسبت به اسلام و مسلمين به اثبات برسانند
ملت مسلمان افغانسنان كه براي دفاع از اسلام و ارزشهاي ديني رنگ صفحات زرين تاريخ را با خون مليونها فرزند برومند خويش گلگون ساخته است با وجود چنين پديده هاي منفور كاملا حساس بوده و با تمام معنا از ارزشهاي اسلامي خود با جديت كامل دفاع نموده ومراتب تاثر وانزجار شديد خويش را اعلان مي نمايد
در اين راستا و در كنار ملت پرافتخار افغانستان استادان ، محصلين ، و هيات رهبري اداري دارا العلوم عالي جامع شريف هرات نيز منحيث عضوي از پيكرة اين ملت افتخار آفرين اين عمل موسسات كليسايي را به شدت محكوم نموده و خواستار موارد ذيل ميگردند:
1- مستولين دولتي و ادارات ذيربط بايد هر چه عاجلتر اقدام به مسدود نمودن آن عده از موسسات نمايند كه تحت عناوين مختلفي دست به اعمال تبشيري و تبليغات غير اسلامي ميزنند.
2- مسئولين ارگانهاي عدلي و قضايي افغانستان بايد وجيبة شرعي و قانوني خود را در مورد دعوت كننده گان به دين منسوخ شدة مسيحيت و همچنان در مورد مرتد شده گان با جديت كامل انجام داده و آن ها را مطابق دساتير دين مبين اسلام و قوانين نافذة كشور مجازات نمايند.
3- از عامة مردم به خصوص اولياي محترم جوانان خواستاريم تا در حفظ اين سرمايه عظيم الهي كه آينده دين و دنياي جامعة ما در گرو سلامت اعتقادي آن هاست كوشا باشند و از كاركردن آنها در اماكني كه باعث خلل در شخصيت ديني و اخلاقي آنان ميگردد جدا جلوگيري نمايند.
در اخير يك بار ديگر اين عمل را به شدت هر چه تمام تر محكوم نموده و حكام و مسولين دولتي را متوجه مكلفيتهاي شرعي و قانوني آنها مينماييم
اساتيد ، محصلين ، و پرسونل اداري دارالعلوم عالي جامع شريف هرات
27/3/1389

0 نظرات: