دوست عزیز به وبلاگ حقیقت ایمان خوش آمدید
امید است که از مطالب موجود در این وبلاگ استفاده بهینه نموده و با نظرات خویش ما را در جهت پیشبرد هر چه بهتر آن یاری نمایید.
این وبلاگ از تمامی مطالب مفید و سودمند شما استقبال میکند. لطفا مطالب خود را به آدرس ایمیل زیر برای ما ارسال نمایید:

hamid.ma66@yahoo.com
۱۳۸۹ خرداد ۱۳, پنجشنبه
لويه جرگه در تاريخ افغانستان از اهميت به سزايي برخوردار است و هميش ملت افغانستان در مواقع حساس دست به اين كار زده و بر مشكلات بزرگي چيره شده اند.
لويه جرگه هاي ملي توسط مردم افغانستان به وجود آمده است و هرگز ملت شريف افغانستان كدام جرگه اي را در وقت حضور نيروي خارجي در كشور و در تحت زعامت دستگاه دست نشاندة اشغالگر در افغانستان برگزار نکرده است.
اما اين بار آقاي كرزي نوبرش را آورده و در حالي كه خود عروسك دست نشاندة توسط خارجيها بيش نيست، و كشور توسط سي كشور خارجي اشغال گرديده و ملت افغانستان اجازه آب خوردن خود را نيز ندارد، عده ای مفت خور مسخره تر از خود را با سرمايه خارجي در مركز كشور جمع كرده و گپ از جرگه ميزند!
جالب است كه هنگام جرگه ، آتش جگره نيز در كشور شعله ور است و راكت هاي مقاومت بالاي اهالي جرگه فرمايشي كرزي فرود مي آيد و او گپ از صلح ميزند!
واضح است كه در پي اين همه رسوايي ، خود اشغالگران قرار دارند كه ميخواهند با مردم فريبي سنگر هاي جهاد و مقاومت مردمي را بشكنانند تا حكومت فاسد كرزي و حكومت افسد صليبي امريكايي – انگليسي شان چند روزي بيشتر به حيات ننگين خود ادامه دهد .
اما اين بي شرفان كور خوانده اند، فكر ميكنند افغانستان كجاست؟ اگر يك نفر هم از مردم افغانستان زنده بماند براي خارجي كافر تسليم نميشود و مقاومت را تا پاي جان ادامه خواهد داد، اين بوزنه بازي هاي كرزي به درد خود و بادارانش ميخورد، ملت شريف ما خواهان استقلال و آزادي بلاقيد و شرط خود اند و به چيزي كمتر از آن هر گز تسليم نمي شوند.

1 نظرات:

ناشناس گفت...

من فكر ميكنم جرگه براي از ميان بردن جنگ كار خوبي است اما شرطهايي را كه دولت كرزي براي اين كار مقرر كرده بر اساس شرع و عنعنات افغاني استوار نيست. ميگويد: طالباني كه با خارجيها ارتباط دارند ما با آن ها گفتگو نميكنيم، اما در حاليكه خودش دست نشاندة خارجيهاست چگونه انتظار دارد كه طالبان با او گفتگو كنند.
طالبان اگر ارتباط خارجي هم داشته باشند رابطه شان مشروع ديده ميشود چرا كه آنان با مسلمانان در رابطه اند و اين كاري نا مشروع نيست اما كرزي چه گفته ميتواند وقتي با صليبيها هم پيمان شده است. هر گز فكر نميكنم كه ملت افغانستان چنين كاري را بپذيرد.