دوست عزیز به وبلاگ حقیقت ایمان خوش آمدید
امید است که از مطالب موجود در این وبلاگ استفاده بهینه نموده و با نظرات خویش ما را در جهت پیشبرد هر چه بهتر آن یاری نمایید.
این وبلاگ از تمامی مطالب مفید و سودمند شما استقبال میکند. لطفا مطالب خود را به آدرس ایمیل زیر برای ما ارسال نمایید:

hamid.ma66@yahoo.com
۱۳۸۹ تیر ۲, چهارشنبه
ماه جوزا هرات شاهد يكي از پر افتخار ترين حركتهاي ديني و اسلامي در طول تاريخ خود بود.
من فكر نميكنم تا به حال تا جايي كه حداقل نسل حاضر به ياد دارد حتي در مسجد جامع بزرگ هرات صد هزار نفر براي استماع قرآن گرد آمده باشد. اين ابتكار از طرف انجمن اخلاق و معرفت هرات راه اندازي شده بود. واقعا خداوند به اين فرزندان مخلص خود بركت بدهد كه نشان دادند اسلام هنوز زنده است و مردم هنوز مشتاق قرآن اند! اينها افتخار مردم افغانستان هستند و حتي جهان اسلام!
اما يك چيز مردم هرات را سخت آزرده كرد و آن هم وقتي بود كه در حين برگزاري اين همايش قرآني ، مولوي خداد رئيس شوراي علماي هرات در محفل رسمي شوراي علما، بر ضد اين حركت خداپسندانه موقف گرفت و در عوض تاييد آن را رد نمود.
البته اين هم كار خداست براي اين كه اگر مولوي خداداد نظر به شخصيت شناخته شده اي كه دارد اين حركت را تاييد ميكرد ابدا مردم از اين كار اسلامي استقبال نميكردند! چرا كه مردم از شخصيتهاي خايني مانند خداداد كه لباس اسلام به بر دارد اما تيشه به ريشه دين ميزند خسته شده اند و ديگر به آنان اعتمادي ندارند.
جالب است كه مولوي خداداد كه بدون تفنگ در ميان مردم گشت و گذار كرده نميتواند و خود نميتواند ده نفر را گرد هم آورد، اين كار بزرگ اسلامي و مردمي را رد ميكند و نميداند كه با اين كار خود در حقيقت آبروي خود و شوراي علما را ميبرد چرا كه مردم به آنان ميگويند، چه شده است كه شما از اين همه فساد و رذالتي كه به داخل خانه خود شما از همه جا بيشتر رخنه كرده ، ياد نميكنيد، و در برابر آن موقف نميگيريد، اما محفل قرآن را نا پسند ميدانيد؟ مگر نميدانيد كه اگر اخلاق و معرفت مانند شما فاسق ميبودند هرگز مردم اين قدر به سمت شان رجوع نميكرد؟
چرا مردم حرف شما را نميشنوند و براي شما اين قدر احترام ندارند؟ شما كه هم پول داريد و هم قدرت؟
من واقعا به اين جوانان معرفت افتخار ميكنم و بعد از اين برنامه دانستم كه الحمدالله اسلام ياوران حقيقي خود را دارد و الله دين را بي سرنوشت نميسازد؟ اگر شوراي علما امروزه كاري نميكند اما علماي مسلمان ما هر گز بيكار نمي نشينند!
اكنون بايد بنگريم كه هم كافران از اين كار اسلامي بزرگ نا خشنودند و هم منافقان و هم مولوي خداداد! اما بايد همه بدانند كه: چراغي را كه ايزد برفروزد هر آن كس پف كند ريشش بسوزد.
ولي ما ديديم كه مردم هرات با اشتراك بيشتر خود مشتي كوبنده بر دهان ياوه گويان زدند و ثابت ساختند كه آنان به جز از حق از هيچ دسيسه و توطئه اي پيروي نميكنند و وقت شيطان ديگر سپري شده است.
آن چه خيلي مهم است اين نكته ميباشد كه بايد علماي هرات، ديگر به اين فرد رذيل اجازه ندهند كه از شوراي علماي هرات نماينده گي كند! والله حيف هرات و علماي هرات است كه به چنين انسان كثيفي اجازه دهند مسند رياست شوراي علما را با گند خود آلوده سازد و آبروي ديگر علما را نيز از ميان ببرد.
مردم هرات ديدند كه همين خداداد بود كه در زمان رژيم كمونستي ، كمونستها را تاييد ميكرد و در زمان حكومت جهادي، جهادي شد و زمان طالبان طالب شد و حالا در حكومت صليبي كرزي دم امريكايي ها را بو ميكشد .
خداداد بايد بداند كه اگر راست ميگويد، بايد جرئت ميكرد سري به بين جماعت صد هزار نفري ميزد نه اين كه موتر ضد مرمي امريكايي سوار شود و از مردم فرار نمايد.
نكتة ديگر اين كه واقعا اين برادران معرفت، طوري كه گفته اند ثابت ساختند كه اهل اخلاق هستند، چرا كه با كمال بزرگواري به حرفهاي پوچ اين آخند دين فروش ، گوش كردند اما حتي يك كلمه هم در برابروي اظهار نكردند، درحالي كه اگر ميخواستند و يك حرف به زبان ميآوردند، اين ملت خشمگين، خداداد را ريزه ريزه ميكردند!
باور فرماييد كه من وقتي اين آخند خود فروخته را مي بينم به ياد آن جنرال انگليس كه (پاتنجر) ناميده ميشد مي افتم كه انگليسها او را براي مدتهاي زيادي در هرات در وقت جنگ هاي افغانها با انگليس به نام ملا فرستاده بودند و او مدتها در هرات براي مردم امامت نماز ميداد تا اين كه بعد از اتمام ماموريتش ، خود به مردم اعلان كرد كه من انگليس هستم و براي ماموريت در اينجا آمده بودم!
خلاصه مكر دشمنان اسلام ان شاء الله به خود شان برميگردد و ما اينك اين پيام قرآن را به همة اين باطل گرايان اعلان ميداريم كه : و قل جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل كان زهوقا.
خداوند به جمعيت اصلاح و معرفت توفيق مزيد عنايت كند.

2 نظرات:

ناشناس گفت...

اميد است كه اين فرزندان مومن و مخلص اسلام همچنان به كار خود ادامه دهند هرگز افرادي و دشمناني مانند ملاخداداد و امريكاو انگليس به اينان ضرري رسانده نميتوانند . حق پيروز است.

ناشناس گفت...

والله اگر خداداد در ميان ميبود ، صد نفر هم به اين محفل اشتراك نميكرد.مهم نيست كه او چه ميگويد مسلمانان قضاوت ميكنند . خدا يار مومنان است