دوست عزیز به وبلاگ حقیقت ایمان خوش آمدید
امید است که از مطالب موجود در این وبلاگ استفاده بهینه نموده و با نظرات خویش ما را در جهت پیشبرد هر چه بهتر آن یاری نمایید.
این وبلاگ از تمامی مطالب مفید و سودمند شما استقبال میکند. لطفا مطالب خود را به آدرس ایمیل زیر برای ما ارسال نمایید:

hamid.ma66@yahoo.com
۱۳۸۹ خرداد ۲۰, پنجشنبه
چند روز قبل يعني به تاريخ 15 جوزاي (خرداد) 89 در هرات نيروي هاي اشغالگر خارجي، منطقه اي را در شمال هرات نزديك دوازه ورودي گمرك هرات، در محاصره خود گرفتند و قرار مشاهده شاهدان عيني، با حمله بالاي يكي از كانتنرهاي تجارتي مردم، يك تن از هموطنان ما را بدون اين كه باز خواستي نمايند، در حال نماز به شهادت ميرسانند و عده يي ديگر را نيز دستگير كرده و با خود ميبرند!
مردمي كه در منطقه حاضر بودند، وقتي اين برخورد وحشيانة خارجيها را مشاهده كردند، به نشانة اعتراض به كشته شدن و دستگيري همسايگان خود، دست به اعتراض زدند كه با مداخله هليكوپتر هاي جنگي و تانكها و فيرهاي هوايي بلاخره متفرق شده و خارجي ها منطقه را ترك ميكنند!
خيلي جالب است! هيچك از خبر گزاريها اين حادثة مهم را گزارش ندادند، و حتي رسانة دولتي نيز كوچكترين تبصره اي راجع به اين حادثه منتشر نساختند، فقط امنيت ملي هرات ، در كنفرانسي مطبوعاتي به خبرنگاران گفت كه هيچك از مقامات هرات، و حتي خارجيهاي مستقر در هرات از اين عمليات اطلاعي ندارند، نه اين كه اطلاع نداشته باشند يعني درجريان اين عمليات قرار ندارند كه چرا انجام شده و بالاي چه كساني انجام شده است، بلكه اينها خارجيهاي بوده اند كه از ولايت هلمند آمده و در هرات اين كار را انجام داده و دو باره هم به همانجا رفته اند!
خوب! اكنون اين سوال براي ملت افغانستان مطرح است كه وقتي كرزي دم از آشتي با مردم ميزند، وقتي دم از آزادي ميزند و وقتي گپ از گفتگو و صلح با مخالفان ميزند، براي اين گونه حركات اشغالگرانه چه جوابي براي گفتن دارد؟ اين چه گونه دولتي است كه اختيار جان و مال مردم در برابر خارجي از دستش در رفته است؟ اين چه گونه حكومتي است كه برايش جان ملتش برابر يك گوسفند هم ارزش ندارد؟ هر چند مردم منطقه ميگويند كه فرد كشته شده يكتن از تاجراني بوده است كه مصروف تجارت موتر در هرات بوده و همه او را ميشناختند، و دستگير شده گان نيز مردم عادي بوده اند، و لو كه اين افراد از جمله مخالفين دولت نيز بوده باشد بايد، به همين گونه بدون بازخواست كشته شوند و تعدادي ديگر نيز به جاي برده شوند كه هيچ كس از احوال شان با خبر نيست و از اين عمليات هيچك از مقامات داخلي نيز هيچ اطلاعي ندارند؟
اكنون از كرزي بايد پرسيد، اشغال و مداخله اگر به اين گفته نميشود، به چه گفته ميشود، دست نشانده گي اگر اين نيست پس چيست؟ به خدا صد هزار رحمت به شاه شجاع دراني! كه صريح به مردم ميگفت : من در اسارت انگليس ها هستم و در اين جنايات شان بي تقصيرم! و يكسر تكرار ميكرد كه : صد مرتبه زندان لوديانة هند، برايم از اين گونه پادشاهي بهتر است! و بلاخره ها با مجاهدين براي براندازي انگليس ها همنوا و همدست شد!
اما تاريخ تا اكنون در بارة وي قضاوت بد ميكند و او را به عنوان دست نشاند انگليس به مردم افغانستان معرفي كرده و هرگز او را از جنايت اشغال كشور توسط دشمن، تبرئه ننموده است!
اكنون با جنايات بيشماري مانند اين كه هر روزه در هر كجاي اين مملكت توسط اشغالگران انجام ميشود، نام كرزي در پيشگاه تاريخ چگونه به ثبت خواهد رسيد كه به دوستي خود با اشغالگران افتخار ميكند و با كمال بيشرمي اين گونه اعمال ددمنشانه بر ضد مردم افغانستان را توجيه و تفسير مينمايد؟!

2 نظرات:

ناشناس گفت...

خدا لعنت كند اين خارجيهاي كافر صليبي را . اينها هر روز چنين جناياتي نه در افغانستان بلكه در پاكستان و عراق و ساير نقاط دنيا بر ضد مسلمين مرتكب ميشوند . اينها فرعون گشته اند الله انتقام خون بي گناهان را از اين ظالمان ميستاند. در بارة كرزي عروسك خارجي هم همه ميدانند كه او يك دست نشانده بيشتر نيست آدم از دست نشانده چه انتظاري ميتواند داشته باشد . اين گونه حركات مزدور بودن حاكميت فعلي را تاييد ميكند. به اميد نصرت حق بر باطل

احمد فرید فرزاد هروی گفت...

سلام دوست عزیز و گرامی

وبلاگ پر محتوی و جالبی دارید و ازمطالب تان استفاده نمودم
از وبلاگ من هم دیدن نمایید:
www.greenthought.persianblog.ir

انشاالله شما را در اندیشه سبز لینک خواهم نمود.

موفق باشید
یاحق