دوست عزیز به وبلاگ حقیقت ایمان خوش آمدید
امید است که از مطالب موجود در این وبلاگ استفاده بهینه نموده و با نظرات خویش ما را در جهت پیشبرد هر چه بهتر آن یاری نمایید.
این وبلاگ از تمامی مطالب مفید و سودمند شما استقبال میکند. لطفا مطالب خود را به آدرس ایمیل زیر برای ما ارسال نمایید:

hamid.ma66@yahoo.com
۱۳۸۹ خرداد ۱۳, پنجشنبه
مدت زمان زيادي از اين گفته وزير دفاع انگليس در كابل نمي گذرد:
(ما براي كشوري كه در قرن سيزدهم به سرميبرد نيامده ايم كه قانون بسازيم ما براي تامين امنيت لندن در افغانستان هستيم!)
اين گفته كه از ته دل تمام اشغالگران سرزمين افغانستان و از زبان وزير دفاع انگليس بر آمد در حقيقت پس دهني محكمي بر دهان ياوه سرايان ذليلي بود كه چپ و راست ژاژ ميخواييدند كه ، كشور هاي دوست! براي دفاع و نجات مردم افغانستان و آوردن صلح و دموكراسي! به كشور ما آمده اند و هر چه مسلمانان ميگفتند كه تا به حال سابقه نداشته است كه چنين شده باشد، ما در گذشته نيز با انگليسها درگير بوديم ، آنها را خوب ميشناسيم و اكنون كه امريكا نيز بر مجموعه دشمنان ملت ما افزوده شده، باز ما ميفهميم كه آنان از ما چه ميخواهند! اما اين حرفها به گوش كس نميرفت!
ولي جالب است كه روي حرفهاي دل اين وزير احمق انگليس، توسط رسانه ها ، مانند حرفهاي آن احمق ديگر يعني بوش كه دنياي اسلام را به جنگهاي صليبي ديگر تهديد كرد، ماست مالي شد، و ديگر كسي از آن صحبتي كه ميتوانست موجب هزاران سوال از آقاي وزير انگليسي و نيز كاسه ليسان و دست نشانده گان داخلي آن در افغانستان شود، حرفي به ميان نياورد!
اما حافظه تاريخ آن قدر حساس است كه هيچ چيز را از قلم نمي اندازد و اين ماجرا نيز در آن به ثبت رسيده ماجراي كه صورت اصلي فاجعة افغانستان را به دنيا نشان ميدهد هم حالا و هم در آينده. و بلاخره اين حقيقت را به همه دنيا به اثبات ميرساند كه اين لشكر كشان ظالم چه غرضي از اين بهانه تراشيها و لشكر كشيها به سرزمينهاي مردم دارند.
جالب است بدانيم آن چه را كه اين وزير انگليسي به دهان آورد، در حقيقت، بخش كوچكي از مافي الضمير آنان است در حالي كه هر گوشه از پستوي سينة آنان به كثاف ها و گندهاي فراواني از اين دست آلوده است كه هر يك از آن ميتواند ملتي را به ماتم نشانده و با فاجعه يي سخت مبتلا سازد. ازجمله همين بهانه كه براي تجاوز و اشغال سرزمينهاي اسلامي مورد استفاده قرار ميگيرد، حالا بايد از اينان پرسان شود، چه چيزي باعث شده كه آن چه در افغانستان ميگذرد، واشنگتن و لندن را متاثر سازد! مگر مردم با واشگتن و لندن چه خصومتي دارند كه گناه ناامني افغانستان را به گردن واشگتن و لندن مي اندازند؟
خوب واضح است، چون كه واشگتن و لندن در آتش سوزي افغانستان دست مستقيم دارند، اين طبيعي است كه گاهي اين آتش دامان خود شان را نيز بگيرد! اگر اين دو كشور دست از مداخله در امور كشورهاي اسلامي بردارند واضح است كه كسي به سراغ آنان نميرود تا آنان را از خواب بپراند! از اينها مي پرسيم چرا كسي به سراغ توكيو نميرود، و يا به سراغ مثلا پكن نميرود و يا برلين را تهديد نميكند!
به هر حال اين گونه سر و صدا ها بر مبناي همان مثل قديمي است كه ميگويد: هم دزدي ميكند و هم حوالدار جيغ ميكشد.
اما مردم افغانستان اين گونه فريبها را ميشناسند و مردم دنيا نيز بسيار خوب با اين ترفند هاي شيطاني آشنايي دارند. اينان بدانند كه زماني شما در كشور هاي خود به امنيت خواهد رسيدديد كه از افغانستان و عراق و فلسطين دست تجاوز شما قطع شود و مسلمانان خود بر سرنوشت خود چيره شده باشند. در غير آن با گذشت هر روز امواج مقامت بر ضد شما در افغانستان توفنده تر و خروشان تر خواهد شد و مانند دفعات قبلي اين بار نيز مجبور خواهيد شد بالاخره دم تانرا روي كول تان گذاشته و با خفت از افغانستان خارج شويد .

0 نظرات: