دوست عزیز به وبلاگ حقیقت ایمان خوش آمدید
امید است که از مطالب موجود در این وبلاگ استفاده بهینه نموده و با نظرات خویش ما را در جهت پیشبرد هر چه بهتر آن یاری نمایید.
این وبلاگ از تمامی مطالب مفید و سودمند شما استقبال میکند. لطفا مطالب خود را به آدرس ایمیل زیر برای ما ارسال نمایید:

hamid.ma66@yahoo.com
۱۳۸۹ تیر ۳۰, چهارشنبه
انتخابات پارلماني افغانستان، كه خود گندي براي بدنامي افراد است، وسيلة نيز هست كه به وسيلة آن طبل رسوايي خود را تعدادي از مردم پرمدعا، و عوام فريب ندانسته يكسر ميكوبند و ملت را متوجه اعمال و حركات خود ميسازند.
مثلا در دور هاي گذشته كساني از خلقي هاي بدنام مانند شهنواز تني و... خود را كانديدمردم كردند و حتي عدة اي از آنان موفق شدند به پارلمان نيز راه بيابند و در اين اواخر نيز عكس هاي تعدادي ديگر از اين گونه افراد به چشم ميخورد كه وقتي چشم به عكسهاي آنان مي افتد حيران است كه زار زار بگريد ويا قاه قاه خنده كند. يك تن از كساني كه در حوزة هرات خود را در انتخابات پارلمان كانديد كرده است ، فرزند نورالله عماد است به نام سيد ابراهيم عماد كه عكسهايش در سطح شهر به چشم ميخورد.
اين آقا زادة جعلي، در عكسهايش، در حاليكه بالاي كوچ آخرين مدل نيم بر لم داده به نظر ميرسد، در زير پايش نوشته است : هدف من ، خدمت به مردم مظلوم افغانستان است. و يا به همين عبارت چيزي! و يا در عكس ديگري نوشته است ما تشنة خدمتيم نه شيفتة قدرت! و...
واقعا آدم به اين همه بيشرمي حيران مي ماند، هر چند اين زمانه زمانة بيشرمي است و دوران بيشرمي وچشم پاره گي است و انتظاري جز آن نميتوان داشت، اما يك وقت كساني را مي نگريم كه ديگر به گفتة مردم در بيشرمي شورش را در مي آورند مثل همين آقاي سيد ابراهيم عماد.
كسي نيست از اين آقا زادة جعلي بپرسد كه، تو از كي به فكر خدمت به مردم افتاده اي! و چه چيزي باعث شده است تو به مردم بيانديشي! و چطور امكان دارد كسي كه در رگ رگ و جودش خون حرام جريان دارد، و گوشت و پوستش از مال حرام چنين چاق و چله شده است، اكنون ميتواند دم از خدمت به خلق الله بزند!
مگر اين آقا زادة جعلي فكر نكرده است كه با چه غذايي او را پدر خائنش پرورده است؟ مگر او فرزند همان خائن به بيت المال ملت افغانستان و دزد سرمايه هاي جهاد و مجاهدان مظلوم افغانستان يعني نورالله عماد نيست كه وقتي قبل از انقلاب اسلامي افغانستان، در همين هرات ميزيست، نان خوردن خود را هم نداشت، اما با شروع جهاد در كشور، و چپاول سرمايه هاي بيت المال، اكنون تبديل به مليونر جهاني شده است كه نميداند پول هاي باد آورده و دزدي را در كدام ماركت بين المللي به كار اندازد و يا كدام خانة لوكس و زمين را در افغانستان خريداري كند و ...
اكنون اين آقا زادة جعلي كه سابقة اخلاقي جالبي هم مانند بسياري از فرزندان خائنين ملي ديگر، چون ميرويس فرزند اسماعيل كه ادعاي اميرالمومنين داشت، و يا بچة آن سيد جعلي ديگر يعني انوري كه در هندوستان عياشي ميكند و صد ها خائن بي وجدان ديگر، ندارد، به چه رويي ميتواند از مردم انتظار داشته باشند كه به طرف شان حتي تف بياندازند چه جاي اين كه خواسته باشند براي شان راي بدهند!
و اما از جامعه چه انتظاري ميرود؟
جامعة افغانستان نيز اكنون دچار نوعي دو گانگي گرديده است ، يك طرف قشر اقليت بي بند و بار و فاسق و جاهلي هستند كه نه خير و صلاح دنياي خود را ميدانند و نه هم به فكر آخرت خود اند. هرچه دلشان خواست همان ميكنند يا استفاده ميكنند و يا مورد استفاده قرار ميگيرند . معمولا كساني كه در انتخابات شركت ميكنند اكثرشان چنين طيفي هستند، مثلا در كابل فريده ترانه راي ميبرد! ويا در هرات مانند دورة پيش خانم گيلاني با فريب جوانان و مله كردن عكس دست خوردة دوران جواني خود توانست به پارلمان صليبي – افغاني امريكا راه پيدا كند و يا چند خلقي مفسد به همين ترتيب از جهالت مردم سوء استفاده كردند ... اكنون نيز بعيد نمي نمايد كه كساني از اين دست بتوانند با تطميع چنين كساني براي خود راي بخرند و علاوه بر ثروت به پايگاه هاي قدرت نيز سوار شوند.
اما آن چه كه مربوط به اكثريت قاطع ملت شريف و نجيب و مومن افغانستان است، آنان هرگز فريب اين گونه خرتازيهاي بيشرمانه را نميخورند و حاضر نيستند كه خود را بازيجه و دلقك دست استعمار و فرومايه گاني كه به نوكري آنان راضي شده اند، قرار دهند و هرگز نه به چنين انتخابي تن ميدهند و نه هم از ان حمايت ميكنند . اكنون وضع چنان است و بايد به چنين مواردي به تعدادي از مردم ساده دل هم اخطار داد كه فريب اين مارهاي خوش خط و خال را نخورند،و به خاطر هيچ و پوچ دين و دنياي خود را به خرابي و بربادي مواجه نسازند.

1 نظرات:

ahmad herawy گفت...

be nazare man mardome herat be boloogh va sho-oore kafi baraye darke haqiqat va entekhabe sahih residand va chenin arazely tavasote mellat entekhab nakhahand shod hamantor ke dar entekhabate gozashteh pedarash niz roo siah o daste khali mand