دوست عزیز به وبلاگ حقیقت ایمان خوش آمدید
امید است که از مطالب موجود در این وبلاگ استفاده بهینه نموده و با نظرات خویش ما را در جهت پیشبرد هر چه بهتر آن یاری نمایید.
این وبلاگ از تمامی مطالب مفید و سودمند شما استقبال میکند. لطفا مطالب خود را به آدرس ایمیل زیر برای ما ارسال نمایید:

hamid.ma66@yahoo.com
۱۳۸۹ آبان ۶, پنجشنبه
ميگفتيم كه در زير كاسه نيم كاسه است، اما كمتر باور ميكردند، ميگفتيم كه براي كوبيدن اسلام و سنگرهاي مقاومت اسلامي، در سراسر جهان و به خصوص در افغانستان ، توطئه شيعي – صليبي بر ضد امت اسلامي روان است، اما كمتر باور ميكردند، ميگفتيم كه دست ايران رافضي با امريكاي صليبي، در قضاياي افغانستان در يك كاسه است اما كمتر باور ميكردند تا اين كه ماجراي اخير دفتر كرزي، گوشه اي از اين واقعيت را به اثبات رسانيد و نشان داد كه، رژيم رافضي ايران ، براي تقويت بنية حكومت صليبي كرزي، در آشكار و پنهان ميكوشد و با وجود اين كه از يك طرف به گروه هاي از طالبان مساعدت نظامي ميرساند و يا نفرات القاعده را در دامان خود مي پروراند، و براي ملت افغانستان علي الظاهر به خاطراشغال كشور شان توسط امريكا دل ميسوزاند و واي واي سرميدهد اما در واقعيت بر مبناي مثال مشهور با ميش نوحه ميكند و با گرگ دمبه ميخورد!
ماجراي رسوايي اخير از اين قرار است كه از سالها به اين سو، هر ماهه دولت رافضي ايران مبلغ هنگفتي را به صورت نقد دالري، به شكل پنهاني ، در اختيار شخص كرزي قرار ميداده است و اخيرا اين ماجرا زماني افشا شد كه مسئول دفتر كرزي به اين جرم اعتراف كرده و سپس شخص كرزي نيز مسئوليت آن را به عهده گرفت ولي آن احمق فكر ميكرد با چالاكيهاي سياسي كه دارد ميتواند از زير بار اين رسوايي بزرگ در رفته و در حضور خبرنگاران كوشيد تا نشان دهد كه اين پول جزئي از كمكهاي كشور ايران بوده است كه به صورت رسمي براي دولت افغانستان هر ماهه پرداخت ميگرديد . اما حقيقت اين ماجرا به گونة ديگر بوده است، چرا كه اولا سفير ايران در افغانستان از اين موضوع ابراز بي اطلاعي نمود! و سپس مجلس شوراي ايران نيز از آن ابراز بيخبري كرد و دولت ايران را محكوم كرد كه چرا نماينده گان ملت در جريان پرداخت چنين مبالغ هنگفتي كه به صورت غير قانوني به دولت صليبي كرزي پرداخته ميشود قرار نداشته اند، در صورتي كه هر مساعدت قانوني بايد توسط اين نهاد مردمي در ايران قبلا به تصويب رسيده باشد!
به همه حال! از صورت اين واقعه چنين به دست مي آيد كه، ملت افغانستان در برهة كنوني براي مقابله با خطر صهيوني – صليبي در دنيا كاملا تنها مانده است و يگانه رژيمي هم كه تا به حال مدعي حمايت از ملت افغانستان باقي مانده بود اكنون نشان داده است كه خير، آنان نيز در پروسة سركوب مقاومت ملت رشيد افغانستان در برابر سپاه صليبي همچون گذشته ها، در كنار صليبيون قرار گرفته و در اين بين كار شان فقط و فقط به انتشار مذهب رفض و حمايت از فرقة ضالة رافضه در افغانستان خلاصه ميشود وبس!
حادثة اخير نشان دهنده چند نكتة مهم است :
اولا اين كه فهميده ميشود ملت افغانستان به چه مصيبت بزرگي در برهة فعلي گرفتار است و چگونه كساني را براي سرپرستي اين ملت در نظر گرفته اند كساني كه فقط و فقط در پي يافتن منافع شخصي خود بوده و از اين كه براي چه كسي نوكري و سرسپرده گي نمايند ابدا ابايي ندارند، و حتي از اين كه براي صد ارباب خوش رقصي نمايند، براي شان تفاوتي نميكند، آن چه براي اينان مهم است فقط پول است كه خداي اصلي آنهاست! بدين لحاظ مينگريم كه هم براي امريكا مزدوري ميكنند ، هم نوكري اروپا را براي خود افتخار ميدانند، هم دم دولت هاي بيغيرت عرب را بو ميكشند و هم خود را قربان و صدقة سر روافض ميسازند و اخيرا نيز عقد نوكري با دولت رافضي پاكستان را نيز بسته اند، اما در اين بين آن چه كه از مصايب بر سر ملت افغانستان مي آيد هرگز خمي به ابرو نمي آورند!
ثانيا، رژيم رافضي ايران نشان داده است كه با دادن اين پولها، براي خدا ماهي نميگيرد بلكه هدف آن از يك طرف تقويت جناح هاي رافضي مزدوري است كه در افغانستان براي شان لانه ساخته است، كساني مانند خليلي و مزاري و محسني و محقق و صد هاي رذيل ديگر ، كه هم اكنون در ساحات مختلف در زير حمايت مستقيم دولت ايران چنگالهاي خود را به جان ملت ما فرو برده اند و در مجالهاي سياسي و نظامي و اقتصادي و فرهنگي و ... بزرگترين امتيازات را نصيب خود و پيروان خويش كرده اند، چنان كه در مجال اقتصادي عمده ترين فعاليتهاي اقتصادي را به نفع راوفض و رژيم رافضي ايران در اين كشور صورت ميگيرد، و در مجال فرهنگي و مذهبي شب و روز با تاسيس، حسينيه ها و مهديه ها و مزارات امام زاده ها و مكاتب و رسانه ها و حوزه ها و پوهنتونها و .... براي ترويج مذهب و مكتب خرافي خود و حتي برهم زدن تركيب جمعيتي شهر هاي بزرگي چون هرات و مزار و كابل و شهرك سازيها، به نفع شيعه، در حال فعاليت اند و در مجال سياسي بالاترين پست هاي دولتي را در اختيار گرفته از معاونيت رياست جمهوري تا وزارت خانه هاي كليدي دفاع و داخله و تحصيلات عالي و .... را در چنگال خود گرفته اند و از جانب ديگر طوري كه اخيرا مردم افغانستان مشاهده كردند از مسير مرز بين المللي با كانتينر سلاح و مواد منفجره و ديگر وسايل انسان كشي به افغانستان ميفرستند تا در نهايت بر ضد ملت مسلمان ما استفاده شده و فرزندان اين خاك به خون و آتش كشيده شوند!
پرداخت چنين رشوتهاي هنگفتي است كه چنين مسايل مهمي را توسط كساني كه مدعي اند از جانب مردم افغانستان براي اداره كشور خود برگزيده شده اند، مسكوت ميگذارد و اجازه ميدهد تا تمام دستان خارجي، هماهنگ براي ريشه كن كردن ارزشهاي ديني و فرهنگي اين سرزمين در كار شوند و ريشة اين ملت را از بيخ وبن بركنند.
اكنون معلوم شده است كه ملت ما در اين ميان تنهاي تنهاست! و بار سنگين مقاومت را ميبايست به تنهايي بر دو دوش كشد و مظلومانه چون هميشه بسوزد تا بسازد. ملت مومن افغانستان اكنون بايد فقط با شعار حسبناالله و نعم الوكيل، اين مبارزه و جهاد مقدس را به پيش ببرد و براي پيشبرد اين هدف والا چشم طمع برهمگان بر بندند و با توكل به الله لايزال و توحيد صف، اين موانع سنگين را به تنهاي از مسير حركت خود دور كند تا به هدف والاي خود دست پيدا كند.
بناء خوب است كه جريانهاي مقاومت اسلامي و ملي ، براي ايجاد وحدت صف در كنار هم قرار بگيرند و دوشادوش هم براي دفع اين خطر بزرگ جهاني تن به پيكاري سخت و عظيم بسپارند كه هرچند اشتراك در آن خيلي دشوار و توان فرساست اما هيچ افتخاري در دنيا نميتواند با آن همسري كند آري آزاد زيستن و باشرف زيستن، بهايي دارد كه هركس از عهده پرداخت آن بر نمي آيد به جز مومنان آزادة كه ميگويند ربناالله و سپس استقامت ميورزند!

9 نظرات:

salman گفت...

آهاي مردم مسئوليت خود را به انجام رسانيد. بيش از اين فريب اين دشمنان اسلام را نخوريد كه حرف از وحدت ميزنند اما كارشان تخريب بنياد اسلام است . رافضي مسلمان نيست و بايد اين حقيقت را به دنيا اعلان كنيم . مرگ بررافضي

ناشناس گفت...

كم گفتي برار، چرا از ظلم اين رافضيها بالاي اهل سنت بيچاره در ايران نميگوييد، چرا از كشتار اهل سنت در عراق توسط اين رژيم نميگوييد هرچا فتنه اي است دست روافض در آن دخيل است خدا دست شان را قطع كند.

صديق الله گفت...

مردم افغانستان خطر شيعه را نبايد دست كم بگيرند ، هم اكنون كار اسكان هزاره هاي شيعه در مناطق مختلف افغانستان به همكاري خليلي و كرزي ادامه دارد. مردم نبايد به هزاره ها زمين بفروشند. چون از اين كار پشيمان خواهند شد.

عزيزالله موحد گفت...

برادر محترم در اين جا نكته اي را عرض ميكنم.
مردم افغانستان با مليت هزاره هيچ مشكلي ندارند، مشكل شان با كساني است چه در داخل كشور و چه خارج آن، كه امروز ميخواهند از اين مليت به نفع خود در ابعاد سياسي و مذهبي و ... سوء استفاده كنند. ازجمله ميتوان به امريكا و ايران اشاره كرد كه هر دو كشور ميخواهند براي ايجاد جنگ مذهبي و از بين بردن تماميت ارضي و حاكميت قانوني و تضعيف ملت افغانستان از اين مردم استفاده نمايند. و همچنين عناصر داخلي وابسته به اين دو كشور نيز هستند كه هم از يك طرف به نفع بيگانگان استفاده ميشوند و از يك جانب ديگر به نفع خود از اين مردم شرافتمند به بهانة مذهب استفاده ميكنند كه خليلي و محقق و انوري و قاري يك دست هراتي و ... از اين جمله اند.
اخيرا من به طور موثق خبر دارم و بايد اين موضوع به رسانه ها پخش شود كه خليلي و كرزي براي اسكان هزاره ها در هرات امر فوق العاده داده اند و در حدود هشتاد هزار جريب زمين دولتي را قرار است كه از سمت شمال هرات را براي هزاره ها واگذار نمايند.
اين كار ميتواند عواقب بسيار خطرناكي براي اين منطقه و مردم هرات داشته باشند. لذاخوب است كه مردم هرات متوجه اين نكته باشند . آن بحث عوض كردن تركيب جمعيتي شهر هاي مهم بحث خيلي جدي است نبايد مردم افغانستان آن را ناديده انگارند .

راشده حيدري گفت...

جالب است كه حكومت ايران در كشور خود براي سي ميليون اهل سنت حتي يك رياست و مديريت هم نميدهد اما هزاره هاي وابسته به آن معاون رئيس جمهورند در حاليكه تعداد شان نسبت به مردم افغانستان پنج فيصد هم نيست!
و جالب تر اين كه رژيم ايران تمام بورسيه هاي تحصيلي را براي هزاره هاي وابسته به محقق و خليلي و آصفي و ... ديگران ميدهد و تمام اينها را به نام ملت افغانستان چارج ميكند! و بلاخره منت آن را بايد ملت افغانستان بكشد.
و اما اهل سنت مظلوم ايران حق ندارند حتي يك مسجد در تهران داشته باشند و امسال نماز عيد را هم به آنان اجازه ندادند كه بخوانند عجب است!

ناشناس گفت...

خواهر گرامي! چرا از اعدام علماي اهل سنت نميگوييد، چرا از زندانيهاي مظلوم اهل سنت نميگوييد؟ مگر مولوي موسي كريمي چه جرمي كرده بود كه از كشورش آواره شد و در افغانستان توسط رژيم اسلامي! ايران ترور شد؟ مگر مولانان خيرشاهي چه جرمي داشت كه اكنون در داخل زندانهاي رژيم ايران پوسيده است؟ و صدها و هزارها جواني كه به بهانه دستگير و اعدام و شكنجه ميشوند؟ ...

جواد حميد گفت...

برادر عزيزالله موحد !
تمام صحبتهاي شما متين و درست است . در قسمت واگذاري زمينهاي هرات به هزاره ها بنده نيز اطلاع دارم كاملا درست است قرار است كه بر اساس امري كه خليلي داده است، زمينهاي منطقة دشت حوض در هرات به هزاره ها داده شود. و اين كار در راستاي تكميل خط هزارستان - ايران است كه توسط حكومت رافضي ايران در حال انجام است. و امريكاييها هم با اين پروژه كاملا همراه هستند.

محسن گفت...

مشكل مردمو توي ايران نميبينند و پول ملت ايران رو نگاه كنيد شمارو به خدا چه جوري حيف و ميل ميكنند. خدا لعنت شون كنه اين آخندارو.

صمد برهان گفت...

برادران ! همآهنگي كرزي با رژيم ايران را دست كم نگيريد بعضي از مردم ظاهر سازيهاي حكومت ايران را كه در آن مخالفت با امريكا عنوان ميشود جدي ميگيرند، در حالي كه تمام اينها بازي است و امريكا و ايران با هم در بسياري از موارد بر ضد امت اسلامي كاملا همآهنگ هستند مخصوصا در افغانستان و عراق كه بر ضد مسلمانان مانند صفوي هاو... با صليبيون يك دست شده اند. خداوند ذليل شان كند .