دوست عزیز به وبلاگ حقیقت ایمان خوش آمدید
امید است که از مطالب موجود در این وبلاگ استفاده بهینه نموده و با نظرات خویش ما را در جهت پیشبرد هر چه بهتر آن یاری نمایید.
این وبلاگ از تمامی مطالب مفید و سودمند شما استقبال میکند. لطفا مطالب خود را به آدرس ایمیل زیر برای ما ارسال نمایید:

hamid.ma66@yahoo.com
۱۳۸۹ خرداد ۴, سه‌شنبه
اخيرا در سراسر ولايات افغانستان بر ضد سياستهاي متكبرانه و تبعيض آميز حكومت استبدادي ايران و برخورد غير مسئولانه با اتباع افغانستان، مظاهره هاي به راه افتاد و مردم صداي خشم و انزجار خود را نسبت به اعمال غير انساني رژيم صفوي ايران به جهانيان رسانيدند.
ما كاري به سازمان دهنده گان اين گونه تظاهرات نداريم و فقط نگاه ما به واقعيتهاي موجود است كه متاسفانه طوري كه در طي سي سال گذشته ديده شده است ، رژيم صفوي ايران، در ارتباط با افغانها رفتار و روية غير انساني و اخلاقي و حتي غير اسلامي را بر خلاف پسوندي اسلاميي كه آن را به دروغ يدك ميكشد، اعمال كرده است و اخيرا نيز تعداد زيادي از اتباع كشور ما را به جرم هاي مختلف محكوم به اعدام نموده و حكم اعدام را در بيدادگاه هاي صفوي خود، بدون در نظر داشت حقوق بين الدول و قوانين حقوق بشر، در مورد تعداد زيادي از افغانها اجرا نموده و عدة فراوان ديگر نيز در صف اعدام جلادان خون آشام حكومت صفوي ايران اكنون قرار دارند.
البته آن چه از طريق مجامع بين المللي و نيز نهاد هاي مدني در افغانستان در ارتباط با اين قضيه مطرح گرديده اين نيست كه چرا رژيم خرافاتي ايران، دست به اين گونه كشتار هاي وحشيانه زده و هزاران جوان افغان را به كام مرگ ميكشاند، بلكه هدف مردم افغانستان اين است كه بايد جريان محاكمة اتباع كشور ما در ايران روند قانوني خود را طي كند و زندانيان افغان حق داشته باشند كه از وكيل مدافع قانوني برخوردار بوده و مقامات مسئول افغانستان از طريق سفارت كشور ما در ايران، در جريان محاكمه و طي مراحل قانوني آن قرار بگيرند، آن گاه اگر فردي با طي چنين مراحلي به اعدام نيز محكوم شد، ميتوانند آن را به جوخة اعدام بسپرند، نه اين كه افرادي بيگناه را به جرمهاي ها و بهانه هاي واهي دستگير كرده و سپس در درون آلونك هاي مخفي كه آن را محكمه ناميده اند ، حكم اعدام آنها را صادر كنند و سپس آن را كشته و اجساد شان را نيز بعد از آن كه از محتوا خالي ميسازند، به افغانستان بفرستند!
متاسفانه عملكرد دولت دست نشاندة صليبي افغانستان نيز در اين باره چنان كه انتظار ميرود بسيار ضعيف بوده و باند هاي مافيايي پول و ثروت كه اكنون سردستك هاي رژيم صليبي امريكا در افغانستان شده اند در برابر دالر هاي امريكايي كه رژيم خرافي ايران به آنان ماهانه پرداخت ميكند، نيز نتوانسته اند خود را نگه دارند، لذا مهر سكوت بر لب نهاده و كاري از ايشان براي جلوگيري از اين ظلم بزرگ انتظار نميرود و طوري كه ديده ميشود اين بار نيز مردم افغانستان اند كه بايد تكليف خود را با اجانب يك طرفه سازند.
حالا در اين ميان، چيزي كه از همه بيشتر جلب توجه ميكند، و موجب تعجب مردم كشور ما قرار گرفته است، جرئت عوامل خود فروختة رژيم صفوي ايران در داخل خاك كشور ما است كه با كمال وقاحت و بيشرمي ، در برابر ارادة ملت افغانستان ، به طرفداري از رژيم خرافاتي ايران ، به پا خاسته و در جلو چشم مردم ، با چشم پاره گي تمام، به دفاع از حكومت جور و ظلم ايران مي پردازند و دست به تظاهرات عليه مردم كشور خود ميزنند! و سپس با بي حيايي تمام كسي كه خود را مسئول خبرگزاري افغان! معرفي ميكند، از طريق تلويزيون انگليسي بي بي سي و چينل هاي مختلف ايراني، به توجيه رفتار حكومت صفوي ايران ميپردازد و ميگويد: كساني كه از موهبت هاي جمهوري اسلامي ايران استفاده كرده اند هرگز حاضر نميشوند كه دست به تظاهرات بر ضد آن بزنند و به توجيه اعمال غير انساني و اسلامي آن خون آشامان ميپردازد. كسي نيست به اين مردك احمق بگويد، از كدام موهبت صحبت ميكني! آن چيزي كه تو او را موهبت ميپنداري اولا ،به جز تو و امثال تو ، هرگز مردم ما آن را موهبت نميگويند و ثانيا از همان نيز جز توي خود فروخته كه اكنون به عنوان عاملي نفوذي دشمن، بر ضد ارزشها ملي خود قيام كرده اي و آب به آسياي بيگانه ميريزي و تعصب خشك مذهبي جلو چشمان تنگ ترا گرفته ، استفاده نكرده است، اين تو و امثال تو هستيد كه سالها با تحمل تحقير و توهين هاي گوناگون، به ته ماندة سفره بيگانه پرورده شديد و اكنون كه به كشور خود بازگشته اي آن را موهبت تلقي ميكني و بر ضد ملت و خواستهاي مشروع وي گردن مي افرازي و چون سگ براي ارباب بيگانه خود دم ميجنباني!
مردم با غيرت افغانستان بايد بدانند كه انتظار بردن از حكومت صليبي كرزي، كه خود فروخته گان رژيم ايران نيز در بالاترين سطح آن به سوية معاونيت رئيس جمهور، حضور دارند، هرگز حاضر نميشود، كه به روي دالرهاي امريكايي ايران نخندد و پيشاني بر ضد خون آشامان مستبد ايراني كرنج نمايند! و اين خود ملت هستند كه بايد با هوشياري به مقابله با اين روند غير انساني به پا ايستاده شوند و در اين مقابله آن چه مهم است، شناسايي افراد و جريانهاي وابسته به رژيم ايران است كه اول بايد مورد تصفيه حساب مردم ما قرار گيرند و يا اين كه آدم شده و به جاي خود نشانده شوند، مادام كه چنين عناصر كثيفي كه از خاك خود غذا ميخورند و به نفع بيگانه عو عو ميزنند، در اين خاك حضور داشته باشند، چرا رژيم ايران جرئت نداشته باشد، با مهاجران افغان، همچنان به رفتار غير انساني خود ادامه دهد!
و اما سخني هم با اين گونه افراد خود فروخته بايد گفت و آن اين است كه اولا كار اربابان شما در ايران در حال تمام شدن است، تجربه استبدادي رژيم ايران در اين كشور به شكست مفتضحانه منجر شده است و ملت ايران ، ديگر توان تحمل اين حكومت پليد صفوي را ندارند، به هر انگيزه ي كه تو به آنان اقتدا كرده باشي، ديگر مصلحت نيست كه دنبال اجانب را چسپيده و تا ته پستي و سقوط با آنان همراه شوي! اگر چنين هستي بهتر است همين اكنون دمت را روي كولت گذاشته و تو هم به كشور خميني بروي و تا تحت السقر او را همراهي كني! در اين كشور كسي براي تو مجال چنان خر تازي ها را نميدهد! اين جا افغانستان است!
ثانيا امروز كه وضعيت چنين آشفته است تو موفق شده اي ، سرت را به زير بغل آخند هاي صفوي ايراني و دمت را به زير پاي امريكاييهاي صليبي ، قايم كني، و جرئت يافته اي كه به بازار برآمده و عرعر بكشي، اما فردا كه نه از ارباب صفوي تو خبري است و نه از حامي صليبي تو، باز از چنگ انتقام ملتي كه سابقه اش را خودت ميداني! به جايي گريخته نميتواني!
بهتر است، كمي فكر كني و آينده خود را بر اساس خرد و تفكر و با احساس مسئوليت نسبت به مردم و خاكي كه در آن زيست خواهي كرد، خودت به دست خود و با همكاري با ملت خود رقم بزني، ساز بيگانه در اين ملك خريداري ندارد و كسي به رقص تو توجهي نميكند و اين تو هستي كه در اين ميان دار و ندار خود را از دست خواهي داد و آن وقت جز حسرت چيزي برايت باقي نخواهد ماند اين را به ياد داشته باش كه اگر شيعه هستي بايد شيعة آزادة افغاني باشي نه ته مانده خوار سفرة بيگانه!

1 نظرات:

فروغ گفت...

به وبلاگ وزين حقيقت ايمان. السلام عليكم !
در چند مطلب گذشته مطالبي در ارتباط با اهل تشيع در اين وبلاك به نشر رسيد كه به هر حال عين واقعيت بود، و متاسفانه از واقعيت فعلي كشور ما نماينده گي ميكند ، اما نكتة در اين جا هست كه نبايد از نظر دور داشته شود و در تحليل ها ميبايست مورد توجه ما قرار بگيرد. و آن اين است كه هر چند متاسفانه دخالتهاي ايران در طي اين مدت سي و اندي سال موجب گرديده كه در كشور ما تعصباتي از نوع مذهبي آن به وجود آيد و مشكلي بر مشكلات جامعة ما بيافزايد اما در اين بين نبايد از اين حقيقت نيزچشم بپوشيم كه ما وقتي از اهل تشييع صحبت ميكنيم همة از آن طيفي نيستند كه در مذهب خود تعصب داشته باشند و مثلا نسبت به اصحاب پيامبر بدبين و يا در نسبت به رژيم ايران خود فروخته باشند و تحت تاثير آن كشور قرار داشته باشند.
من صد فيصد معتقدم كه عده يي از اهل تشيع هستند كه تحت تاثير انقلاب خميني قرار گرفته و متعصب بار آمده اند و تا اكنون نيز طناب خود باختگي و خود فروختگي رژيم بدنام ايران را به گردن خود آويخته و به آن افتخار هم ميكنند. به نظر من بايد حساب اين گونه افراد را از مردم عادي اهل تشيع جدا كنيم تا مبادا كشور دچار بحران و فاجعة گردد كه در آن بي گناهان هم خداي نخواسته قرباني شوند.
به راستي وقتي با بيشرمي عده يي خود فروخته به رژيم ايران را مشاهده ميكنيم، كه براي تقابل با هموطنان مظلوم خود كه بستگان شان بدون طي مراحل قانوني و به شكل پنهاني در بيدادگاه هاي دولت ايران به بهانه هاي مختلف اعدام شده اند، در مقابل سفارت ايران، صف مي آرايند و به طرفداري از رژيم بدنام ايران اعلان حمايت ميكنند، و يا از طريق همان تلويزيون انگليسي كه اشاره كرده بوديد يكي به نماينده گي از آنها، آنهم تحت نام خبرگذاري افغان! به دفاع ميخيزد، اين احساس به ما پيدا ميشود كه شايد تمام شيعه ها چنين باشند اما، اين واقعيت نيست چرا كه اكثر اهل تشيع از اين گونه حركات بيزار اند وخود قرباني سياستهاي تبعيض آميز رژيم ايران قرار گرفته اند كه از نام اسلام سوء استفاده ميكند و كار هاي خود را اسلامي جلوميدهد.
به نظرمن مردم افغانستان بايد اين گونه افراد را كه اكنون با دولت ايران همكار اند و داراي تشكيلات رسمي و رسانه اي و فرهنگي نيز در كشور ما متاسفانه هستند شناسايي كنند و چهره هاي آنان به مردم بشناسانند و از پلان هاي شوم شان پرده بردارند تا در آينده مردم را از خطرهاي كه اين گونه گروهك هاي مزدور ممكن ايجاد نمايند بتوانند در امان نگه دارند .