دوست عزیز به وبلاگ حقیقت ایمان خوش آمدید
امید است که از مطالب موجود در این وبلاگ استفاده بهینه نموده و با نظرات خویش ما را در جهت پیشبرد هر چه بهتر آن یاری نمایید.
این وبلاگ از تمامی مطالب مفید و سودمند شما استقبال میکند. لطفا مطالب خود را به آدرس ایمیل زیر برای ما ارسال نمایید:

hamid.ma66@yahoo.com
۱۳۸۹ بهمن ۱۶, شنبه
نوشتة: خالد حسيني

به دنبال تحولات مردمي در مصر و قيام ملي در برابر نظام ديكتاتوري حسني مبارك، رژيم ايران و در راس آن علي خامنه اي، احمقانه با اظهار خوشحالي از اين تحولات به فكر بهره برداري سياسي و تبليغي به نفع خود بر آمده و در صحبتهاي كه از سوي او و وابسته گان وي انجام يافته است ، اين قيام ها را نتيجه انقلاب به اصطلاح اسلامي! ايران دانسته و گفته اند كه در اين كشور نيز به زودي به سبك رژيم ايران ، حكومتي ايجاد ميشود كه به گفته اينان منافع امريكاو اسرائيل را در منطقه به خطر مواجه خواهد ساخت.

اين حرفهاي مزخرف از چندين جهت ميتواند مورد توجه قرار گيرد :...

اولا اين كه رژيم ايران ميخواهد از اين گونه تحولات براي خود خوراك تبليغاتي فراهم آورد و چون حرف ديگري براي گفتن در چنته اش نمانده است، اكنون در آستانة سالگرد جمهوري منحوث رافضي خود، زمان را مناسب به ميان انداختن چند حرف مفت مي بينند كه شايد معدود عده اي ساده لوح را در خارج و داخل كشور خود، بفريبند كه اي مردم بنگريد كه چگونه مردم دنيا شيفته و تشنه حكومت خميني هستند كه اكنون، از ما الگو ميگيرند و دست از پا نشناخته و ميخواهند به سبك اين رژيم در كشور هاي خود رژيم بسازند! لذا ما چنين و چنانيم و مردم ايران بايد قدر ما بشناسند و در مقابل ما ناسپاسي نكنند و دنيا متوجه جايگاه ما در ميان ملل باشد!

جهت دوم اين گونه صحبت هاي مسخره، ميتواند آن باشد كه تمسكي براي بهانه جويان و كافراني قرار دهد تا بدان وسيله زمينه را براي سركوبي و بدنامي حركتهاي اسلامي در منطقه فراهم آورند.

ميدانيم كه غربيهاي صليبي، رژيم رافضي ايران را به خاطر تامين منافع خود اكنون ، هيولاي دروغيني ساخته است كه به وسيلة آن ، ذهنيت ها را در مورد اسلام يكسر تاريك ميسازند و نشان ميدهند كه اين رژيم خطر ناك و استبدادي، يك حكومت اسلامي است كه كارش تجاوز به حقوق ديگران و جنايت پيشگي است! و بدين بهانه به چپاول هستي كشور هاي عربي ادامه دهد و از رژيم هاي فاسد و مستبد در منطقه حمايت و پشتباني كنند تا راحت بتوانند به اهداف خود كه همان استيلاي همه جانبه در منطقه باشد دست يابند.

و اكنون نيز سخنان پوچ رهبران ايران موجب ميشود كه دشمنان امت در اذهان عمومي ، چنين القا نمايند كه گويي ، اسلام گرايان در اين كشور ها پيروان خميني هستند و اگر فرصتي يابند مانند رژيم ايران ، حكومت مستبندانه و خرافي را بر گرده مردم اين كشور ها تحميل ميكنند كه مبتني بر استبداد مطلق مذهبي باشد و چنان جناياتي را در مقابل ملت خود مرتكب شود كه اكنون رژيم ايران مرتكب ميشود. و بهترين دليل نيز سخنان رهبران ايران است كه از اين حركتها حمايت ميكنند و دم از ايجاد حكومت اسلامي در مصر و ... ميزنند!

و جه سوم موضوع اين است كه واقعا انسان از اين همه بيشرمي آخندهاي رافضي خجالت ميكشد ، كه اينان چه قدر پست و پررو هستند، و هميش ميكوشند نجاستهاي خود را به دامان ديگران بيندازند و خود را با چه بي حيايي پاكيزه جلوه دهند. رژيم مصر را در حالي محكوم ميكنند كه خود مصدر هزاران جنايت خيلي بدتر از جنايات مبارك بر ضد ملت شريف ايران هستند.

مردم وقتي اين صحبتهاي بي مايه را ميشنود بلافاصله به فكر قيامهاي اعتراضي مردم ايران در مقابل اين رژيم مي افتد و سپس وقتي ميان حسني مبارك و خامنه اي مقايسه اي انجام ميدهد، مي بيند كه اين حسني مبارك هرچند انساني جنايتكار و فاسق و مستبد است، اما با آن هم به گرد پاي خامنه اي نميرسد چرا كه بلاخره به مردم اجازه داد تا اعتراضات خود را ادامه دهند و جلو سگهاي هار و آدمخوار خود را گرفت و مردم اكنون ميتوانند آزاده هرچه ميخواهند بگويند!

اما مردم دنيا شاهد بودند كه رژيم ايران با چه سبوعيت و درنده خويي ، با مخالفاني كه اتفاقا از جنس خودش نيز بودند، مقابله كرد و چسان به انتخاب مردم خود بي احترامي و توهين روا داشت، صداي اعتراض ملت را با قساوت و تجاوز و كشتار و زندان و ترور و ... خاموش كرد و چگونه با استفاده از نام مذهب و دين سلطة جابرانه خود را بر يك ملت ناراضي تحميل نمود.

جالب اين است كه اكنون با وجود چنين حالتي، وقتي ملتي براي درمان درد خود فرياد ميكشد، از ايران خامنه اي صدايش را بالا ميكند كه اين صداي اعتراض به تبعيت از انقلاب اسلامي ايران است! زهي وقاهت!!

اما واقعيت غير از اين است ، حكومت استبدادي ايران ديگر با اين گونه آواز هاي شيطاني نميتواند مردم را بازي دهد . رژيم ايران اكنون در داخل ايران طوري كه جهانيان شاهد بودند به شدت پايگاه مردمي خود را از دست داده است و ملت ايران از آن منزجر اند و در خارج ايران نيز ، به جز نوكراني چند كه البته آنان نيز مانند گاو آخندهاي ايراني را ميدوشند، همه ملتهاي دنيا به خصوص امت اسلامي، از اين رژيم فاسد همان قدر متنفر اند كه از اسرائيل و امريكا و انگليس بد ميبرند !

لذا اين گونه پروپاگندها چه دردي را دوا ميكند! رژيم ايران بايد بداند كه به زودي موج مقاومت در مقابل استبداد مذهبي بار ديگر ايران را فرا ميگيرد و اين رژيم اين بار تاب مقاومت در مقابل آن را هرگز نخواهد داشت ، چرا كه با گذشت هر روز موج عقل گرايي و خرد ورزي پويايي بيشتر مي يابد و اين موج بنياد ستم و استبداد را به هر رنگي كه باشد ولو به رنگ مذهب از ميان ميبرد و بيش از اين نميتوان به شعور ملتها توهين روا داشت و جلو ارادة ايشان را سلب نمود، سران رژيم ايران اگر به فكر زندگي خود هستند بهتر آن است كه راهي براي سازش با ملت خود در پيش بگيرند و در عوض، شعار مفت دادن و يا فرستادن سلاح براي جنايت و آدم كشي ، به كشور هاي ديگر و توسعة خرافات و مزخرفات، به فكر جبران جنايتهاي عقيدتي و فكري و اخلاقي و سياسي و اجتماعي و ديني و مذهبي يي باشند كه آن را در مقابل ملت خود انجام داده اند و اين همه نارضايتي و نفرت را بر ضد خود به ميان آورده اند چرا طوري كه بيشتر ياد آور شديم ، وقتي سران رژيم ايران ميخواهند براي مردم مصر و يا ديگر كشور ها تعيين تكليف نمايند بلافاصله اين مثال در ذهن متبادر ميشود كه : كل اگر طبيب بودي سر خود دوا نمودي!

موضوع چهارم آن است كه بايد سران حكومت ايران بدانند كه ولو در مصر حكومت اسلامي نيز پديد بيايد ، آن حكومت هيچ شباهتي به حكومت خرافي ايران ندارد، چرا كه آن حكومت مبتني بر اسلام اصيل خواهد بود و اسلام اصيل هيچ شباهي با اسلام التقاطي و خرافي و بدعي نميتواند در هيچ موردي داشته باشد، نه در مورد سياسي نه اقتصادي نه اخلاقي و نه هم فكري و اعتقادي!

اسلام ناب ، اسلام خمس و بدعت و خرافات و صيغه و زنجير زني و قمه زني و سينه زني و ترور و وحشت و مهدويت و امامت و به سر و دم زدن و داد و فرياد كشيدن و استبداد و ظلم و احساس پروري و بيشعوري نيست بلكه اسلام ناب اسلام ادب و اخلاق و عقلانيت و صميميت و صفا و پاكيزه گي و احترام به حقوق همگان است و اين كجا ميتواند با اين لجني كه به نام جمهوري اسلامي ايران مسمي شده است مشابهت داشته باشد؟؟

پس ما به نام امت اسلامي از سران رژيم ايران ميخواهيم كه به فكر نان باشند كه خربزه آب است! آنان نميتوانند بيش از اين از دست آوردهاي ديگران بهره برداري نمايند و در خوشبينانه ترين حالت تقاضاي امت ما از رژيم ايران آن است كه لطفا ساكت باش و چون ما را ز خير تو اميد نيست شر مرسان!









































6 نظرات:

كاظم گفت...

سلام بر همة عزيزان وبلاگ حقيقت ايمان
خوب جواب اين خامنه اي خاينو داديد تا ديگه ايجور پررويي نكنه.خداذليشون كنه اين آخونداي رافضي رو.

حاجي عبدالله گفت...

الله تعالي در عوض اين فرياد هاو حقطلبيها و حقگويي هاي شما ، براي شما عزيزان در وبلاگ حقيقت ايمان مزد جزيل عنايت كند و قدم هاي مبارك شما را مستحكم تر سازد . شما واقعا سنگرداران اصيل اسلام ناب محمدي هستيد كه از گفتن هيچ حقيقتي باز نميمانيد. الله شما را حفظ نمايد.

ناشناس گفت...

در ايران طي يك سال گذشته هزاران تن اعدام و زندان و حتي مفقود الاثر هستند و بالاترين رقم اعدامو الان توي دنيا ايران داره و شايد هيچ دولتي توي دنيا نباشه كه حقوق بشرو مثل حكومت ايران زير پابذاره و به اون اهميتي نده باآنهم نگاه كن چه جوري براي ديگرون اشك تمساح ميريزه!

mohsen گفت...

فكر نميكنيد اين حرف ها به نفع دشمنان اسلامه. الان امريكا و اسراييل اند كه با جمهوري اسلامي دشمن اند و شما هم با جمهوري اسلامي دشمني ميكنيد پس فرق شما با امريكا و اسرائيل چيه؟

osman گفت...

فرقي ميان صليبي و يهودي و رافضي نيست . همه از يك قماش اند و الله همه را ريشه كن كند. به جز اسلام اصيل و مسلمانا واقعي اين منافقان چه به درد دين ميخوردند؟ منافق از كافر بدتر است.

ناشناس گفت...

قال دکتور تیجانی : هیچ دارویی چون صیغه شهوت را فرو نمی نشاند وصیغه شیرین ترین لذتی است که نصیب زن مسلمان میشود