دوست عزیز به وبلاگ حقیقت ایمان خوش آمدید
امید است که از مطالب موجود در این وبلاگ استفاده بهینه نموده و با نظرات خویش ما را در جهت پیشبرد هر چه بهتر آن یاری نمایید.
این وبلاگ از تمامی مطالب مفید و سودمند شما استقبال میکند. لطفا مطالب خود را به آدرس ایمیل زیر برای ما ارسال نمایید:

hamid.ma66@yahoo.com
۱۳۹۱ شهریور ۱, چهارشنبه


اطلاعیة مردم هرات
إِنَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَن تَشِيعَ الْفَاحِشَةُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ ﴿النور: ١٩﴾
برای آنانی که دوست دارند تا بدکرداری را میان مومنان شایع بسازند، عذاب دردناکی در دنیا و آخرت آماده شده است.  الله میداند و شما نمیدانید.
ملت مومن، شرافتمند و ناموسدار افغانستان!
طوری که در جریان هستید، چندی قبل دستک های منحط  فساد و رذیلت، به تحریک باداران غربی خود، برای حبطة اعمال عبادی مسلمانان و ترویج فحشاء و بی ناموسی در میان جامعة اسلامی ما،  بر آن شدند که بعد از ختم ماه مبارک رمضان، با سوء استفاده از روزهای عید سعید فطر که ایام شادمانی مسلمانان است، بغچه فساد را در ولایت هرات گشوده و با ایجاد اختلاط نامشروع و مستهجن زنان و مردان فاسق، در مقابل چشم ملیونها انسان مومن، به نام هنر با برپایی نمایش مستی و رقص  و عربده کشی، به ارزشهای اصیل دینی و ملی ملت دردمند و مسلمان افغانستان، دهن کج کنند و اعتقادات دینی و اخلاقی ملت سربلندی را که در طول تاریخ برای حراست از مرز عقیده و ایمان خویش غیرتمندانه سر داده و هرگز گردن تسلیم در مقابل اهانت دشمنان دین و میهن خم نکرده است، به صورت وقیحانه به سخره و استهزا بگیرند!
علمای دینی، روحانیون، نهاد های مدنی و دینی، نماینده گان هرات در شورای ملی، استادان، معلمان، متنفذین، روشنفکران و سایر طیفهای اجتماعی با حمایت توده های ملیونی مردم هرات، بر اساس دستور نبی اکرم صلی الله علیه وسلم که فرمود: من رآی منکم منکرا فلیغیره بیده (هر کس از شما که منکری را دید باید آن را با دست خود تغییر بدهد) دست به کار شده و با جلوگیری از انتشار این جرثومة فساد در میان مردم، بساط و دام مسخرة شیطانی را از حریم پاکیزة سرزمین اولیاءالله هرات برچیدند!
مع الاسف بانیان پست این حرکت  نجس که اکثرا از گروه ضالة شیعیان مفسد رافضی هستند و تعداد شان از تعداد انگشتان یک دست نیز تجاوز نمیکند، با سوء استفاده از شرافت و کرامت مردم مسلمان هرات،  با اجیر کردن تنی چند از افراد لاابالی و  برپایی سرو صداهای کذایی که توسط بعضی از رسانه های مزدور داخلی و شبکه های مغرض خارجی از جملة شبکة شیطانی آیت الات بی بی سی، پشتیبانی و بزرگ نمایی میشوند، بی خبر و مخفیانه در همان ساعت و محلی که قرار بود بساط شیطان را بگسترانند، تجمع نموده و با بیشرمی هر چه تمامتر با تمسک به بهتان و افترا و فحش و نا سزاگویی به حریم پایگاه ها و شخصیتهای علمی و ارزشهای مقدس شرعی مردم مسلمان افغانستان، حمله ور شدند و با نشر و پخش کاغذ پاره ها در میان مردم، به تجریح احساسات مردم مومن ما پرداختند!
ما مردم هرات، در عین حالی که به آزادی بیان احترام میگذاریم، اما هرگز به این بهانه، اجازة حتک حرمت، افترا و دروغ پراکنیهای که به منظور تشویش و تجریح افکار عمومی ملت ما به صورت آگاهانه  از جانب گروهکهای فاسد تحت نامهای فریبندة جامعة مدنی و...  بر ضد ارزشهای دینی و ملی ما، سازمان داده میشود، سکوت کرده نمیتوانیم و بدین وسیله از مقامات مسئول دولتی تقاضا داریم تا افراد شناخته شدة این جریان ابلیسی را هرچه سریعتر بازداشت کرده و از طریق مجاری قانونی و انجام محاکمة عادلانه به سزای اعمال شان برساند.
قابل یاد آوری است  چنان که دولت دست نشانده، از انجام این محاکمه سر باز زده  و دست به اقدامی نزند، مردم موحد هرات، بیش از این در انتظار باقی نمانده خود دیر یا زود مجرمان دین فروش و بی ناموس را به سزای اعمال شنیع شان خواهند رسانید.
                                          والسلام
                                                               از طرف: علما ، متنفذان، مجاهدان و مردم با شهامت هرات

9 نظرات:

محمد عثمان گفت...

لعنت به بی بی سی این انگلیس - رافضی دروغگو! ملیونها نفر مخالف این فساد پیشگان را نمی بیند اما چهار آدم بی پدر و مادر بی ناموس را صدها تن از مردم و روشنفکران! هرات معرفی میکند!زنده باد مردم هرات و مولانا مجیب الرحمان این قهرمان نامی هرات و علمای جید این خطه

محمد عثمان گفت...

و زنده باد قهرمان عرصه رسانه که ثابت کرده است واقعا حقیقت ایمان است که این حقایق را این چنین صادقانه مطرح میکند .

عبدالستار گفت...

بیشک که مردم و عالمان هرات قهرمان استند و تاریخ ساز امید که دیگر ولایتها هم از هرات یاد بگیرند واین سفره های شیطان را از سر تاسر کشور اسلام برچینند و مردم را از شر دشمنان ناموس نجات دهند .

محب گفت...

الحمدلله که مردم هرات را خداوند سرفراز کرد آفرین به این همت . به قصه عوعو سگان نباشید کار خود را انجام دهید که دور اسلام فرا رسیده و علی الرغم خواست کافران عزت از ان مسلمانان است .

نور احمد سیوشانی گفت...

به راستی هم که دشمنان اسلام امروز فقط از طریق رسانه ها خود را برحق نشان میدهند و در این باره دیدیم که رسانه هاچقدر نامردانه بر ضد خواست مردم تبلیغات کرده و مسائل را وارونه جلوه دادند.
مردم هرات واقعا از این منکرات خسته شده اند ودیگر اجازه نمیدهند کسی شهر شان را آلوده کند. خداوند هم میفرماید : میخواهند نور خدا را خاموش کنند اما الله نورش را تمام میکند هرچند کافران خوش نداشته باشند . بگو به خشم خود بمیرید ان شاالله دل شما را میترکد و هرات را دوباره نمیتوانید به فساد بکشانید.اسلام زنده باد

مولوی سرفراز گفت...

زنده و پاینده باشد هرات با مردم و علمای باغیرت و با عزت خود. امید که علمای هرات برای مسدود کردن فاحشه خانه های رسانه ها در هرات هم اقدام غیرتمندانه کنند. الله به این خطة و مردم بیدارش بیداری بیشتر و استقامت در راه اعلای کلمة الله عنایت کند.

مولوی سرفراز گفت...

زنده و پاینده باشد هرات با مردم و علمای باغیرت و با عزت خود. امید که علمای هرات برای مسدود کردن فاحشه خانه های رسانه ها در هرات هم اقدام غیرتمندانه کنند. الله به این خطة و مردم بیدارش بیداری بیشتر و استقامت در راه اعلای کلمة الله عنایت کند.

شراف الدین گفت...

حقیقت ایمان اگر لطف کنید اطلاعیه علمای و نهاد های مدنی هرات را که به دفاع از علما صادر شد نشر فرمایید خداوند به شما توفیقات مزید در راه نشر حقایق عنایت کند .

ناشناس گفت...

هيواد شفيق مريد هنرمند خوب است