دوست عزیز به وبلاگ حقیقت ایمان خوش آمدید
امید است که از مطالب موجود در این وبلاگ استفاده بهینه نموده و با نظرات خویش ما را در جهت پیشبرد هر چه بهتر آن یاری نمایید.
این وبلاگ از تمامی مطالب مفید و سودمند شما استقبال میکند. لطفا مطالب خود را به آدرس ایمیل زیر برای ما ارسال نمایید:

hamid.ma66@yahoo.com
۱۳۹۱ تیر ۱۱, یکشنبه
گزارشی از حمید
این هفته فضای دانشگاه هرات خیلی ملتهب است، موضوع به زن بارگی یکی از استادان دانشکدة ادبیات و ژورنالیزم دانشگاه هرات برمیگردد.
شاید تعجب کنید که یکی از استادان دانشکدة ژورنالیزم را سایر استادان حین برقراری رابطة نامشروع با یکی از محصلین دختر این دانشکده دستگیر میکنند، که بعدا معلوم میشود این استاد که صادق بهراد نام دارد، از مدتها قبل با این دختر که از فامیل های ظاهر عظیمی میباشد رابطة نامشروع داشته است!  جالب تر این است که استادان ژورنالیزم از رسوایی بیشتر و آیندة اولاد وطن و نوامیس شان شرمی ندارند و با وجود این که این رسوایی هم به وجود آمده در عوض معذرت خواهی از مردم، هنوز بر ماندن این فرد در پست استادی اصرار میکنند و گفته میشود که بیش از همه یک خانم که رئیس این دانشکده است، بر ماندن این استاد در ژورنالیزم اصرار دارد .
شاید یکی از دلایل اصرار این خانم  خویشاوندی او با ظاهر عظیمی باشد و دلیل دیگر را خدا بهتر میداند که چیست ما چیزی نگوییم بهتر است!
خلاصه از قدیم گفته اند اگر این مکتب و این ملاست ، حال شاگردان را خراب میبینم ، والله عجب حرف جالبی گفته اند، کسانی که حساسیتهای ناموسی دارند باید چنین حوادث را با دقت دنبال کنند. شنیده ام قرار است این موضوع توسط سارنوالی هم دنبال شود . باید ببینیم برای نوامیس این خاک  مسئولان چقدر ارزش  قایل خواهد شد گمان میکنم مردم هم بی تفاوت نمانند. بهتر است خبر نگاران برای بیان این موضوع هر چه زود تر وارد عمل شوند و مردم را در جریان بگذارند.

6 نظرات:

پروانه گفت...

اصل موضوع درست است اما اشتباهاتی در این گزارش دیده میشود:
اول این که نام آن استاد صادق بهنام است نه بهراد.
دوم این که پوهنزی ژورنالیزم مستقل است و از ادبیات جداست.
سوم: استادان پوهنزی ژورنالیزم همه با این عمل شنیع بهنام مخالف اند و او را اخراج کرده اند.
چهارم: این فرد حین ارتکاب عمل توسط استادان دستگیر نشده بلکه خانمش بر ضد او بر مبنای شواهدی که ارایه کرده ادعا نموده که ادعایش البته محکم است.
با درنظر داشت این موارد مطلب فوق درست است. البته این موضوع زیر پیگرد قانونی قرار دارد.

محمد تیموری گفت...

هر چه باشد واقعا جای تاسف است! استاد که چنین باشد از شاگرد چه گله داریم!

sarwari گفت...

أقاي عظیمی هم مسئول است وقتی با سابقة جهادی خود کشور را به امریکایی میفروشد چه انتظاری دارد، مردم به ناموس خودش رحم میکنند؟

sadaaqat گفت...

آن فرد کثیف از پوهنتون اخراج شد.
امید که خارجیهای اشغالگر هم از خاک ما اخراج شوند.

ناشناس گفت...

فقط میشود گفت : وای به حال این ملت که به چه حالت بدی گرفتار شده اند .اگر من می دانم این فرد به زودی رئیس پوهنتون یا وزیر تحصیلات خواهد شد

ناشناس گفت...

نام این استاد صادق بهراد نمی باشد. بلکه صادق بهنام است. طوری که خبرشدیم این فرد بنابر تقاضای استاد این پوهنحی از پوهنتون اخراج گردیده است.