دوست عزیز به وبلاگ حقیقت ایمان خوش آمدید
امید است که از مطالب موجود در این وبلاگ استفاده بهینه نموده و با نظرات خویش ما را در جهت پیشبرد هر چه بهتر آن یاری نمایید.
این وبلاگ از تمامی مطالب مفید و سودمند شما استقبال میکند. لطفا مطالب خود را به آدرس ایمیل زیر برای ما ارسال نمایید:

hamid.ma66@yahoo.com
۱۳۹۰ فروردین ۲۹, دوشنبه


نوشتة : برومند

امت اسلام در اثر موج بيداري اسلامي اكنون به دوره و مرحله جديدي پاگذاشته است كه اميد ميرود، شروع دورة اعتلا و بازگشت عزت از دست رفته وي باشد.

از قراين چنين بر مي آيد كه - ان شاءالله - زمان براي بازگشت عظمت اسلامي و شكل گيري دو بارة خلافت و تمدن اسلامي ما در حال مساعد شدن است و در آيندة نه چندان دور امت اسلام شاهد اين تحول شكوهمند در سطح جهان خواهد بود.

قيام سرتاسري امت اسلامي در مقابله با نظامها و رژيم هاي استبدادي و ستم پيشه از افريقا تا به آسيا، بشارت آيندة روشن را براي مسلمانان به همراه دارد و نشان ميدهد كه دورة ستم و ظلم پذيري و خواب ذلتبار امت سپري گشته و اكنون مسلمانان ميروند تا از اين خواب طولاني بيدار شوند و سرنوشت خود را از چنگ ظالمان و كافران و فاسقان به در آورند.

چنين معلوم ميشود كه در مقابل اين حركت شكوفا و رو به پيش اكنون دو عنصر مزاحم عرض اندام كرده است، يكي از داخل خانة امت و ديگري از خارج .

مشكل داخلي براي امت اسلامي از ناحية شيعيان رافضي است !

از ميان گروهك هاي ضاله، شيعيان رافضي از صدر اسلام با ظهور شخصي به نام عبدالله بن سبا كه فردي يهودي بود، تا به اكنون به عنوان نيروي مخرب ، از داخل خانة مسلمين و زير عنوان مسلماني! كوشيده اند تا هميشه در مواقع حساس، سد راه پيشرفت امت شده و با مزاحمتهاي فكري و عملي ، از روند پيشرفت اسلام ناب جلوگيري كنند.

اكنون نيز، اين گروهك ضاله ، با استفاده از فرصت و در دست گرفتن گرفتن قدرت دولتي در كشور هاي اسلامي ايران و عراق ، علنا و عملا به شاخه و شانه كشيدن در مقابل امت اسلامي ، پرداخته و در كنار صليبيهاي مهاجم به عنوان يكي از بازو هاي اجرايي شان به سركوب مسلمانان در اين سرزمينها به بدترين و فجيع ترين شكل ممكن ادامه ميدهند و علاوه بر آن ، هركجا كه بقاياي اين فرقة گمراه در دنياي اسلام از افغانستان گرفته تا به حوزة عربي در آسيا و افريقا ديده ميشود، نيز در اثر تحريك و حمايت دولت ايران ، به عنوان راس اين فتنة كثيف،سازماندهي شده و براي رسيدن به مقاصد شوم و پست رافضه، در حال لانه سازي و تكثير تخمكهاي حرام، خرافات و بدعت و ديگر اعمال و افكار شنيع در ميان امت اسلامي هستند. به همين اساس در حالي كه مسلمانان در سنگرهاي مختلف مصروف نبرد با دشمنان اسلام و ايادي مزدور شان ميباشند، ديده ميشود كه شعييان رافضي با در پيش گرفتن مسير سازش با صليبيها ميكوشند تا مواضع فسق و فساد مذهبي خود را هر چه بيشتر توسعه دهند و پايه هاي سست آن را به زعم باطل خود مستحكم تر نمايند و از پيشرفت اسلام و حقيقت ايمان جلوگيري نمايند.

البته طوري كه گفتيم در اين ميان ، دشمنان اسلام از جمله صليبها نيز با اين جريان منحط و گمراه ، از صميم قلب همكاري كرده و به تقويت مواضع شان در برابر امت اسلامي مي پردازند چنان كه پيشبرد اين عملية خائنانه بر ضد مسلمين ، اكنون در سراسر جهان اسلام از جمله افغانستان و عراق و لبنان و بحرين و يمن و جزيرة العرب و ... به شدت ادامه دارد.

لذا در نظر داشت اين مساله براي امت اسلامي از اهميت ويژه اي برخوردار است و مسلمان بايد در روند مبارزاتي خود براي رسيدن به هدف متعالي شان ، متوجه توطئه هاي خائنانه اين گروهگ ضال و مضل بيش از ديگر گروهاي مخرب داخلي باشند و اجازه ندهند تا اينان با استفاده از فرصت به ميان آمده به تحكيم مواضع خود بپردازند و در آينده موي دماغ مسلمانان گردند.

البته اين بدان معني نيست كه حكومت هاي مسخرة آل خليفه و آل سعود و... بايد در اين سرزمينها باقي بمانند ، خير بلكه در اين حوزه نيز بايد، موج كوبندة اسلام ناب، بساط اين انگلهاي مفت خوار و بيغيرت تحميل شده به گردة مسلمانان را در هم كوبد و به جاي آنان نظام پاكيزه اسلامي و مردمي را قايم سازد.. ان شاءالله.

دومين مشكلي كه اكنون در پيش روي مسلمانان ديده ميشود ، مشركان صليبي هستند كه ، هرچند امت ما به شدت از آنان منزجر و متنفر اند ، اما با كمال وقاحت دست از مداخله و اعمال نفوذ بالاي سرزمينهاي اسلامي بر نميدارند و اگر از در رانده شوند بار ديگر از پنجره خود را به خانه مسلمانان مي اندازند.

البته ، به فضل خالق متعال، امروزه امت اسلامي در هرگوشه و كنار جهان ، ماهيت اين كافران را خيلي خوب درك كرده اند و هرگز ديگر به ادامه بردهگي براي اين اراذل تن نمي سپارند ، اما اين كافران موذي، كه اكنون در راس شان امريكا و انگليس قرار دارند، هميش با به ميان آوردن نوكران و سرسپرده گان خود مي كوشند كه سلطه استعماري خود را همچنان بالاي مسلمين بر جا نگه دارند . چنان كه در طول هشتاد سال گذشته چنين كرده اند.

ولي اكنون كه ملتها بيدار شده و دست به قيام بر ضد اين نوكران استعمار زده اند، ديده ميشود كه غرب هم شمشير را از رو بسته و به بهانه هاي مختلف ميكوشد كه تسلط مستقيم خود را بالاي ملتها قايم نمايد.چنان كه دست تجاوز به كشور ليبي دراز كرده و با پا در مياني نوكر سرسپردة خويش يعني قزافي، ميخواهد كه بعد از تخريب همه جانبه اين كشور، سرمايه هاي اين كشور را چپاول و حاكميت نا مشروع خود بالاي اين ملت مظلوم به گونة ديگر اعمال نمايد

. عين همين حالت را ميخواهند كه بالاي كشورهاي اسلامي يمن و سوريه و... تحميل كنند چنانچه ديده ميشود، در يمن از يك سوي شيعيان رافضي و از سوي ديگر دشمنان صليبي امت زير رهبري عبدالله صالح مزدور ، بر ضد ملت ايستاده گي كرده و ميكوشند قيام ملي را در اين كشور متوقف سازند و همچنين در سوريه، قيام مردم ، با موج كشتار از جانب رژيم رافضي اسد و تحت حمايت مستقيم حكومت رافضي ايران و صليبيها هر روز گسترش بيشتر ميبابد .

و اما :

با همة اين مشكلات مسيري را كه امت ما در پيش گرفته است غير قابل بازگشت است ، و چه دشمنان اسلام و منافقان را خوش بيايد نا نيايد، مسلمانان در اين مرحله ديگر نمي گذارند كه بيش از اين سلطه هاي كفر و نفاق بر سر شان سايه افگن باشد.

در ايران نيز هر چند ملت فهيم ايران در اثر كار كردهاي منفي آخند هاي رافضي جو فروش گندم نما، متاسفانه نسبت به اسلام بدبين شده اند، اما به هر حال، واقعيت اين است كه اين ملت شريف اكنون از نظام رافضي خميني واقعا به ستوه آمده اند، و ما مطمئنيم كه آخندهاي رافضي ايران در زير فشار كمر شكن نارضايتي ملت، آخرين روزهاي حيات ننگين خود را سپري ميكنند و به زودي شعله هاي خشم و انتقام ملت ايران از داخل اين سرزمين سر خواهد كشيد و هرچند دشمنان اسلام نخواسته باشند ،اما ملت هوشيار ايران بيش از اين اجازه نميدهند كه بازيچه دست اين فاسقان مسلمان نما باشند . و ما اميد داريم كه بعد از سقوط اين رژيم رافضي ، بساط شعيان رافضي از اين كشور اسلامي برچيده شده و اسلام ناب جايش را در ميان مردم ايران باز كند و زمينه براي بازگشت ملت ايران به مذهب و دين اصلي شان يعني اسلام و مذهب سنت و جماعت كه روزي به زور خنجر توسط صفويه از ايشان گرفته شد، مساعد گردد. و بسيار واضح است كه با سرنگوني اين رژيم فاسد ديگر براي بقاياي اين گروهك ضاله نيز در ساير نقاط عالم نخواهند توانست كه بيش از ين با خرافات بر سر مردم شيره بمالند و آخند هاي انگل به نام اسلام و دين، خمس و سهم امام! از مردم بيخبر و نادان جمع كنند و زالو صفت از خون مردم به حيات ننگين خود ادامه دهند.

اميد است كه امت اسلامي با درك شرايط حساس فعلي و با توجه به اين دو چالش داخلي و خارجي نگذارند كه زمان براي ازدست رفتن پيروزي امت ما به تعويق افتد و مزاحمت هاي اين نا به كاران امت ما را براي رسيدن لحظات شيرين پيروزي و حاكميت مطلق اسلام اصيل بيش از اين در انتظار بگذارد.









0 نظرات: